בלוג

ברוכים הבאים לבלוג שלנו!

בבלוג זה, נעדכן אתכם בטיפים, המלצות וכל מה שחדש בתחומי האינטרנט השונים.

התמקצעות בשיווק דיגיטלי

מהו שיווק דיגיטלי? שיווק דיגיטלי הוא בעצם דרך נוספת לקדם חברה או אתר כלשהם בדרך הדיגיטילית, כלומר ברוב המקרים הכוונה היא באינטרנט בכלל או ברשת החברתית בפרט. בשנים האחרונות עולם הפרסום עובר שינוי חסר תקדים, אם פעם הפלטפורמה העיקרית הייתה פרסום בטלוויזיה ואולי קצת פרסום בשלטי חוצות, כיום ישנה מגמה של מעבר לדיגיטל, כלומר פרסום […]

בניית אתר-כרטיס הביקור שלך

העידן של היום שונה לחלוטין ממה שהכרנו עד לפני כמה שנים. הכל מתנהל מכף ידנו וממש ניכר שידנו בכל, אנחנו לא מוגבלים בשום אפשרות ודרך וכל העולם פרוס לפנינו. תחשוב על זה, אם פעם רק האמיצים היו מעזים להזמין באמצעות כרטיס אשראי דרך אתרי אינטרנטיים ישראלים מוכרים, הרי שהיום ניתן לראות בני נוער שמנהלים עסקים […]

כך תבחרו פונט בעברית לאתר שלכם

על פניו, כשאנחנו כותבים טקסט באינטרנט, הרבה פעמיים ההתייחסות שלנו היא אך ורק לתוכן. לדברים שאנחנו כותבים. אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה, הגיונית בסך הכל, שהגולש הממוצע לא מתעסק בהכרח בשאלת הנראות אלא בשאלת האיכות, התוכן הממשי. כלומר, מרבית הגולשים לא מתעסקים בשאלה, איך נראה התוכן, אלא איזה מידע אינפורמטיבי הוא מכיל וכיצד הוא יכול […]

יועץ שיווק באינטרנט

האינטרנט היא כיכר השוק המודרנית. היא זירת העסקים החשובה, הגדולה והמשמעותית ביותר. הרשתות החברתיות אף הן משמשות פלטפורמה וערוץ שיווקיים, אשר זה מכבר הוכחו התועלות והיתרונות הרבים הגלומים בהם. גם אם תקציב השיווק שלכם מוגבל, ייעוד חלק הארי שלו לפרסום באינטרנט הוא תנאי הכרחי להגברת החשיפה שלכם ולמיצוי הסיכוי להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם- בין […]

איך לבחור ספק שירותי ענן לעסק

יותר ויותר עסקים בוחרים בשירותי ענן לעסק שלהם, המתבססים על טכנולוגיית מחשוב מתקדמת ויעילה. ישנן כיום לא מעט חברות המציעות שירות ייחודי כזה לעסקים. חלקן מוכרות ומובילות בתחום, בעוד שאחרות – פחות. מעוניינים להיעזר בשירותיה של חברה כזו אבל מבולבלים מההיצע ולא יודעים באיזו חברה לבחור? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם במציאת המתאימה: 1. רמת […]

להתמקצע בקידום אתרים – מדוע זה כל כך כדאי?

עולם העבודה משנה את פניו בצורה דרמטית ומקצועות שבעבר נחשבו למבוקשים ביותר הופכים לפחות ופחות מבוקשים וטובים. דוגמא לכך היא האיום המרחף על החוגים לכלכלה באוניברסיטאות ובמכללות עקב העובדה כי אין בהם כמעט סטודנטים. כחלק מכך על אדם צעיר הרוצה להתמקצע ולפצוח בקריירה מצליחה לחשוב היטב מה עומד ללמוד ומה ישרת אותו בצורה הטובה ביותר […]

content marketing – התוכן הוא המלך

הכלל הידוע באינטרנט הוא "התוכן הוא המלך". לכן, אחד הכללים הידועים והמוכרים ביותר בתחום של שיווק דיגיטלי הוא, להשתמש בכמה שיותר תוכן. יש כמובן הגדרות וכללים באיזה תוכן מותר להשתמש, כיצד יש לכתוב אותו והיכן יש לפרסם אותו, אך בסופו של דבר, בלי תוכן אי אפשר לשווק את עצמנו באינטרנט ולכן, על מנת להצליח להגיע […]

טיפים לפרסום ב Google

מנוע החיפוש  Google הוא הפלטפורמה השיווקית האפקטיבית ורבת העצמה וההשפעה ביותר הקיימת בכל מדיה שהיא. מנתונים שפרסם מכון מחקר ידוע  Market Watch IPSOS עולה, כי מיליוני בני אדם בישראל גלשים מדי יום כארבע שנות וחצי: לקבלת מידע, למשחקים, לצפייה בווידאו ועוד. הימצאות מספר לא ייאמן כל אנשים בכל רגע נתון באינטרנט בכלל ובמנוע החיפוש הגדול והיעיל […]

מהו בעצם ההבדל בין ניוזלטר למאמר רגיל?

אפשר לשלוח מאמר רגיל במייל, כמובן, אבל זהו לא ניוזלטר שיש לו חוקים משלו נשאלנו על ידי לקוח מהו למעשה ההבדל בין ניוזלטר למאמר רגיל ומה הוא יכול לשלוח ללקוחותיו ולעמיתיו במייל? שאלה מצוינת על כתיבת תוכן שיש לו חוקים משלו שיש לציית להם כדי שהניוזלטר יזכה לתשומת לב הקוראים שלכם. לפני שאתם ממשיכים לקרוא […]

למה אתם צריכים חנות וירטואלית באתר

לפני למעלה מארבעים שנה, הופיעה פרסומת למחשבים אשר סיפרה שיום אחד אנחנו נעשה את כל הקניות שלנו דרך מחשב. אנשים לא האמינו שזה יקרה יום אחד. בשנות התשעים כשהאינטרנט הפך ציבורי, היו מי שטענו שאף אחד לא יהיה מוכן לוותר על חווית הקנייה הפיזית עבור קניות דרך מחשב, ולכן האינטרנט ישאר בגדר מקור אינפורמציה ולא […]