יחסי ציבור לאחר בניית אתר

אתה כאן: דף הבית  > קידום אתרים  > יחסי ציבור לאחר בניית אתר

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום האינטרנט זה התסריט הבא: בניתם אתר אינטרנט מעולה והשקעתם בו את מירב כספיכם, הרי אתר אינטרנט מעולה, עולה הרבה כסף וגם דמי תחזוקה חודשיים.אז מה קורה לאחר שהכול מוכן, כתבתם הסברים, לוגו, תכנים וכל השירותים או המוצרים שאתם מוכרים או מציעים?

האמת היא שלא ממש הרבה קורה, הרי כאשר אתם מעלים לאוויר בתחום מסוים, כנראה שיש כבר הרבה מאוד אתרים בדיוק באותם תחומים שככל הנראה מתחרים בדיוק על אותם הגולשים בדיוק. הסיכוי שמישהו יגיע לאתר שלכם אחרי שכבר קיימים מאות שהם אותו דבר, הוא קלוש מאוד.

מה הפיתרון – יחסי ציבור

כן, בדיוק אותו פיתרון שקיים כבר מאה שנים בשוק ועדיין צריכים אותו כאילו לא השתנה כלום. משרד יחסי ציבור, כזה שיוכל לסדר לאתר שלכם חשיפה מעולה ויסודית בכל העיתונים, אתרים וכל דבר אחר. אתם כנראה חייבים אחד כזה.

מה היתרונות של משרד יחסי ציבור?

1. חשיפה מהירה – אחד היתרונות הגדולים של משרד יחסי ציבור על פני מודל שיווק אחר זה העובדה שבכל צורה אחרת יש צורך לחכות הרבה מאוד זמן לתוצאות. לדוגמה: קידום אורגני זה אחד הכלים המעולים ביותר שקיימים בתחום השיווק ברשת האינטרנט, אך זה תהליך שלוקח בערך ארבעה חודשים שלמים עד שמתחילים לראות תוצאות מעולות באמת.

האם לכם יש כוח לחכות ארבעה חודשים עד אשר תתחילו לראות את תוצאות עבודת השיווק? אולי כן ואולי לא.

בכל מקרה משרד יחסי ציבור זה פיתרון הרבה יותר איכותי ומהיר, שלא יכריח אתכם לחכות כמה חודשים ולא חצי שנה, כנראה שתזכו לחשיפה מהירה כבר בשבועות הראשונים של העבודה שלכם, הרי זה בדיוק הרעיון, חשיפה מהירה.

2. לא רק אינטרנט – נכון שהאתר נמצא באינטרנט, אך העסק עצמו לא צריך חשיפה אינטרנטית אלא גם יחסי ציבור שנמצאים מחוץ לרשת.

הרי ישנם הרבה מאוד לקוחות פוטנציאלים שלא מחוברים לאינטרנט ואותם צריך לתפוס במקומות אחרים. נניח שהשירות שלכם פונה דווקא למנהלי חברות עסקיות, שלא בהכרח נמצאים הרבה זמן באינטרנט, פשוט כי אין להם את הזמן המיותר לכך.

הם לא נמצאים חשופים למאמציהם של מקדמי אתרים אך בהחלט נמצאים חשופים להישג ידם של משרדי יחסי ציבור. הם קוראים עיתונות כלכלית ומעט עיתונות מקומית ומקצועית שקשורה אליהם, לכן צריך וחייבים לפנות אליהם דווקא שם.

גם המקדם אתרים הטוב ביותר לא יוכל להשיג לכם את מנהלי השיווק של קוקה קולה למשל, אבל משרד יחסי ציבור שיוכל להכניס לכם כתבה בכלכליסט, בהחלט יוכל להגיע לשם, הרי זאת בדיוק המהות של עבודת יחסי ציבור, להכניס אתכם למקומות שאנשי המטרה שלכם נמצאים בהם, זאת העבודה שרק משרדי יח"צ יוכלו לעשות בשבילכם.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *