העבודה מול הלקוח

אתה כאן: דף הבית  > כללי  > העבודה מול הלקוח

אחת הדרכים לשמור עם לקוח על קשר היא באמצעות הודעה כתובה. נכון להיום מרבית העסקים משתמשים בתוכנת SMS שמאפשרת להם "לנהל מערכת יחסים עם הלקוח" מרחוק. מאמר זה יגולל בפני הקוראים אודות כל היתרונות של תוכנת ההודעות העסקית וכיצד היא גורמת ללקוח לחוש שאכן יש תמורה לכספו.

SMS- שומרים על קשר

כל אחד שמשלם כסף לעסק כלשהו וקונה ממנו מוצרים או מקבל ממנו שירות בצורה קבועה, מעוניין לדעת שיש תמורה בעד הסכום החודשי אותו הוא משלם וזאת באמצעות יחס מיוחד ללקוח. כיוון שרוב העסקים מעוניינים לייצר רווחים ולשם כך הם צריכים לעסוק בגיוס לקוחות פוטנציאליים חדשים, פעמים רבות הם מזניחים את הלקוחות הקיימים ואילו אלו חשים שהחברה מקבלת מהם את כספם, אך מספקת להם שירותים אוטומטיים ללא יחס אישי. בעידן בו התחרות גדולה, שימור לקוחות קיימים חשובה מעין שיעור ולכן תחושת שביעות הרצון של הלקוחות צריכה להיות אחת הדברים החשובים ביותר עבור כל עסק.

לקוח שאינו מרוצה לאורך זמן, הוא לקוח נוטש או לקוח שינטוש אתכם בקרוב. הבעיה היא שמשום שאנשי החברה עוסקים בפעילות גיוס ומכירה, אין להם מספיק זמן להתקשר אל הלקוחות הקיימים וכאן נכנסת לתמונה תוכנת הודעות כתובות לסקטור העסקי. באמצעות תוכנה זו החברה תוכל לשמור על קשר קבוע עם לקוחותיה ולמנוע מצבים רבים של לקוחות נוטשים.

שקיפות כלפי הלקוח

הלקוח שכר את שירותיה של חברה מסוימת לאחר שהוא בחן את המוצר או השירות אותו היא מציעה ושוכנע שהחברה תספק להם את השירותים המקצועיים ביותר. אך מה קורה כאשר רוכשים את השירות ובזה נגמר הסיפור? מה קורה כאשר הלקוח חש שנציג החברה אינו חש צורך לעדכן אותו במצב ואילו הלקוח הוא זה שיוצר מדי תקופה קשר עם החברה וזאת על מנת שתשלח לו דו"ח נתונים או שתעדכן אותו אודות המצב? זוהי המתכונת הבטוחה לנטישתו של הלקוח. אחד הדברים שכל לקוח מצפה לו, הוא דו"ח מפורט ושקיפות של החברה כלפיו.

הדבר האחרון שהלקוח מעוניין לגלות הוא שהחברה ביצעה פעולות מסוימות, אך הלקוח לא הצליח להיכנס למערכת הלקוחות ולכן הוא לא התעדכן במצב הקיים ובפעולות שנעשו. הדרך הטובה ביותר למנוע מצב כזה, היא לשלוח ללקוח SMS עדכון. ניתן לקבוע תזכורת שהלקוח יקבל את דו"ח הפעולות השבועי ביום ובשעה מסוימת מדי חודש וכך שהלינק של הדו"ח יישלח אליו בצורה קבועה. בצורה זו הלקוח יהיה מרוצה מהחברה ואילו נציג החברה ומנהליה יהיו רגועים לדעת שלקוחותיהם מעודכנים בכל מהלך ויהיו מרוצים מתפקוד החברה.

לסיכום, יש יתרונות רבים לתוכנת SMS. חלק מהיתרונות הם שליחה מהירה של הודעה כתובה לקבוצת תפוצה שהוגדרה מראש, שליחת הודעות עדכון ללקוחות מסוימים והכי חשוב שמירה על קשר אישי עם הלקוח שיודע שיש מי שחושב עליו ודואג לו בחברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>