כתיבה וקידום אורגני!

אתה כאן: דף הבית  > קידום אתרים  > כתיבה וקידום אורגני!

קידום אורגני אין ספק הוא אחת הדרכים להביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל, אבל איך עושים את זה בדיוק ולמה צריך כותב תוכן טוב כדי להגיע ראשון.

קידום אורגני מתרכז במילות מפתח המשובצות בטקסט רלוונטי לאתר. המילים הללו נבחרות מתוך הרבה מאוד אפשרויות של צירופי מילים וביטויים כפי שהגו אותם גולשים, וכך הרגילו את מנוע החיפוש גוגל לתת להם תוצאות בהתאם למילים הללו.

כאשר עושים קידום אורגני, מתחילים באיסוף מאמרים שחובה עליהם להיות מסוגננים ברמה גבוהה, בנושאים מעניינים וכתובים בצורה רהוטה וללא רבב. נכון שגוגל לא הולך לזהות טעויות כתיב, אבל הגולשים כן, ואם אתם עושים קידום אורגני עם מאמרים שאין להם דקדוק פנימי, הגולשים לא יקראו אותם כי רובם יודעים עברית.

בחירת מילות מפתח!

קידום אורגני קשור גם לבחירת מילות מפתח. פעולה זו נועדה לכוון את מנוע החיפוש אל התכנים באתר שלכם. ככל שיהיו לכם יותר מילות מפתח מהזן שגוגל יודע לכוון לתכנים שלכם, כך הגולשים יגיעו אליכם.

מילות המפתח היום נשמעות יש לומר, כי איזו החלאה לא מוצלחת של אבוקדו ונרקיס. אם רוצים למשל לחפש מחיר של סלון ניקולטי לא תמיד כותבים כמו שמנסחים "מחיר סלון ניקולטי" אלא יש מספיק גולשים שהראש שלהם עובד יותר מהר אבל פחות מדויק מהניסוח והם יכתבו "סלון ניקולטי מחיר". ככה לא מדברים עברית אבל ככה ממציאים מילות מפתח.

אם למשל רוצים לדעת עכשיו על דילים של טיסות זולות. יש גולשים שירשמו "טיסות בזול", "טיסות מחיר", "זולות טיסות" ועוד ועוד כל מיני החלאות שהם אלה שאחראיים ליצירת מילות המפתח שגוגל נאחז בהן כמו בחמצן.

תוכן ראוי משאיר גולשים באוויר…

מלבד בחירת מילות המפתח, יש להקפיד על כתיבה ראויה וזה אומר שהיא צריכה להיות ראשית על נושא מעניין ושנית, כתובה ללא דופי.

יש הרבה מאוד אתרים שמפרסמים מאמרים שאם הדיו הייתה יכולה היא לא הייתה משתפת אתם פעולה. מדובר על ניסוחים נחותים של תלמידים מתקשים בכיתה ב', עם תחביר משובש, שימוש לא נכון במילות יחס ובעיקר חוסר או עודף בפסיקים ונקודות. האנשים הללו שמגדירים את עצמם כותבי תוכן צריכים לחפש להם נישה אחרת לטעות, כי בעברית כמו בעברית זה חייב להיות מדויק.

מעבר למחדלים הללו, גם תוכנם של המאמרים חייב להיות מעניין. זה קשור לכותב ולזווית הראייה שלו, אבל זה בעיקר קשור לקריאטיביות. אז כל מיני חברות תוכן על הסכין והמשקל יכולים להעסיק כל מיני חובבנים וגוגל לא יעלה להם הערה שזה לא מעניין, אבל הגולשים כן. הם יצאו מהם מיד ויותר לא יגלשו באתר הזה. זה בדוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>