מהו בעצם ההבדל בין ניוזלטר למאמר רגיל?

אתה כאן: דף הבית  > כתיבת תוכן לאתרים  > מהו בעצם ההבדל בין ניוזלטר למאמר רגיל?

אפשר לשלוח מאמר רגיל במייל, כמובן, אבל זהו לא ניוזלטר שיש לו חוקים משלו

נשאלנו על ידי לקוח מהו למעשה ההבדל בין ניוזלטר למאמר רגיל ומה הוא יכול לשלוח ללקוחותיו ולעמיתיו במייל? שאלה מצוינת על כתיבת תוכן שיש לו חוקים משלו שיש לציית להם כדי שהניוזלטר יזכה לתשומת לב הקוראים שלכם. לפני שאתם ממשיכים לקרוא אנו מזמינים אתכם לבקר באתר החלוץ ולקרוא מאמרים נוספים בתחום.

מיהו קהל היעד?

מאמר מתפרסם בכל מקום, יש לו פורמט ענייני מסודר שכל אחד מכיר מאתרים ומהעיתונים. יש לו פתיח ויש לו גוף מאמר וסיום. מאמר נועד להביא מידע מסוים לקהל שלכם בין אם אתם מכירים אותו ובין אם לא. אין לכם שליטה על מי שייכנס לקרוא אותו ולכן אתם חייבים לכוון אותו רחב ככל האפשר ולכן הוא אינו מכירתי, מקסימום שיווקי. ניוזלטר מדוור ישירות במייל של הלקוחות והעמיתים שלכם, כלומר כל מי שכבר הביע את הסכמתו לכך שתשלחו לו תכנים משלכם, גם מכירתיים.

ניוזלטר משלב כמה אלמנטים:

  • פנייה ישירה ואישית ללקוחות מוכרים שלכם, כך שכתיבת תוכן כזה חייבת לצאת מנקודת הנחה שהם מכירים אתכם.
  • מתן מידע ספציפי נכון לעכשיו – במקרה זה מכירה של פריטים מסוימים או מבצע הנחות ומתנות וכן הלאה. כתיבת תוכן שיווקי ומכירתי נטו.
  • זוהי הזמנה של כל מי שאתה מדוור לו את הניוזלטר לבוא למכירה, או לעקוב אחריה בכל דרך שהיא.
  • ניוזלטרים משמשים גם הזדמנות כללית לאנשים לקנות מוצר או שירות שלך. כלומר, כתיבת תוכן שתזמין  אותם לאתר שלך לקבל מידע נוסף.
  • ניוזלטר יכול להיות גם מאמר אם מנסחים זאת נכון ומייעדים אותו למתן ערך לקורא על ידי כתיבת תוכן שמשתף אותו במידע חיוני לו.

למה לכתוב ניוזלטר?

היתרון של ניוזלטר הוא שזוהי כתיבת תוכן שמגיע ישירות ללקוחות שלכם לאימייל

ומיידע אותם על אירוע מיוחד שאולי אינם מודעים לו או שהיו מחפשים לבד.

אתם מקבלים את הטקסט ושולחים אותו ברשימת תפוצה ללקוחות או לעמיתים שלכם.

בגלל זה גם כתיבת תוכן זה חייבת להיות מדויקת ולקבל מכם את כל המידע והקישורים שתרצו להעביר ללקוחות שלכם. זאת על מנת לרכז את כל המידע במקום אחד כשירות שלכם למענם.

במקום להטריח אותם לחפש לבד.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *