פיתוח מיומנות לבניית אתרים

אתה כאן: דף הבית  > בניית אתרים  > פיתוח מיומנות לבניית אתרים

אחד המקצועות הפופולאריים ביותר כיום בין מקצועות האינטרנט, הוא בניית אתרים. אף על פי שאנחנו יכולים למצוא לא מעט חברות אשר מציעות פלטפורמות לבניית אתרים באופן עצמאי, הרי עדיין מרבית העסקים ובעלי המקצוע, מעדיפים לפנות אל חברות בניית אתרים שיבנו עבורם אתר, אם זה דרך מערכות וורדפרס או מערכות ניהול אתר שהן בעצמן הקימו.

מאחר וקיים ביקוש לאנשים שעוסקים בתחום של בניית אתרים, אז אנחנו יכולים לראות גם הסבה של אנשי מקצוע מתחומים מסוימים לתחום זה.

הסבה זו מתבצעת במספר קבוצות למשל;

  • קבוצת אנשים שעוסקים במקצועות שכבר אינם דרושים או אינם מפרנסים כמו שבעבר
  • בקרב בעלי מקצוע שעוסקים בתחומי יצירה שונים ובכך הם מרחיבים את מעגל האפשרויות שלהם (הדוגמא הקלאסית היא של מעצבים גרפיים שפונים למסלול בניית אתרים)

בנוסף, אנחנו רואים אנשים שמתקשים למצוא עבודה בתחום שלהם והם עושים הסבה לבניית אתרים, מהסיבה הפשוטה, הם יכולים לעבוד בעבודה זו מהבית ולא צריכים משרד לשם כך.

בניית אתרים דורשות מיומנויות וכישורים מסוימים. מעבר לידע מקצוע בתחום, שנדרש למעשה בכל מקצוע, הרי שישנם מיומנויות שונות שחייבים לרכוש עם הזמן בשביל להציג בתחום זה. אחרת, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב בו אחרים מקדימים אותנו בכמה צעדים ולא מצליחים לספק ללקוחות שלנו את התרומה.

בחלק הבא נציג את המיומנויות הנדרשות עבור כל מי שמעוניין לעבוד בבניית אתרים. יש לציין שחלקן מהן, כפי שנראה דורשות לימוד מקדים.

למשל, ידיעת אנגלית ברמה גבוהה, מי שאין לו את זה, יכול לקחת שיעורי אנגלית אונליין ותוך כדי תנועה לרכוש את הידע הנדרש.

אילו מיומנויות נדרשות לצורך בניית אתרים

כאמור, הדבר הבסיסי הראשון שאנחנו צריכים זה לדעת אנגלית. מאחר והמערכות עובדות באנגלית וכל בניית האתר היא באנגלית, אז יש לדעת את השפה היטב.

לשם כך, אפשר לקחת שיעורים פרטיים או לחסוך זמן ולקחת שיעורי אנגלית אונליין, שיעורים שמתבצעים בזמן ובמקום שנוח לנו.

מצד אחד זה דורש כמובן משמעת עצמית גבוהה, אך מצד שני, חשוב לומר, גם בשביל להיות בונה אתרים טוב, צריכים משמעת שכזו.

דבר נוסף שצריך זו חשיבה לוגית, להבין כיצד A משפיע על B, או כיצד A גורם ל-B לקרות וכן הלאה. חשיבה לוגית נוצרת בין היתר מתוך יצירתיות, יציאה מהקופסא, וכן כשהם יודעים בדיוק מה רוצים להשיג וכיצד ניתן להשיג את זה.

לכן, אחד הכישורים שצריך בשביל להיות בונה אתרים מוצלח זה להיות מסוגל לא לחשוב בתבניות קבועות, גם אם אנחנו בונים אתרים דרך אותה מערכת ובאותה שיטה, כל הזמן.

שני מאפיינים חשובים שכל בונה אתרים צריך זה יכולת עבודה ממושכת מול מחשב, בניית אתר זה דבר שלוקח זמן, ימים, שבועות, זה דורש שעות של ישיבה מול מחשב. צריך להיות מרוכז, עם משמעת עצמית גבוהה ויכולת לעבוד מול המסך מבלי לקום כל רגע או להשתעמם.

מאפיין שני, היכרות עם חידושים טכנולוגיים ועם התחום בכלל, ככה אנחנו יכולים לשפר את המוצר שלנו ולהציע ללקוחות שלנו אתרים מתקדמים יותר.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *