קידום באינטרנט זה תחום שצריך לעניין כל בעל אתר

אתה כאן: דף הבית  > קידום אתרים  > קידום באינטרנט זה תחום שצריך לעניין כל בעל אתר

אם יש משהו שכל בעל אתר אינטרנט צריך לדעת, זה שעצם העובדה שיש לו אתר עדיין לא מספיקה. כלומר, אפילו אם אתם מנהלים עסק מצליח ואפילו אם חברה מקצועית הקימה עבורכם אתר אינטרנט לא מזמן, זה עדיין לא אומר שאתם באמת מפיקים מהאתר הזה את המקסימום, ולכן תחום הקידום צריך לעניין אתכם. אם תבדקו איך אתם מתנהגים בעת גלישה באינטרנט, אתם תראו שכאשר אתם עושים חיפוש של מילה מסוימת אתם נכנסים תמיד רק לתוצאות הראשונות שמראה לכם מנוע החיפוש.

משמעות הדברים היא שכל שאר האתרים שקשורים לתחום הזה לא באמת קיימים מבחינתכם, כי אתם הרי לא תעברו לדף העשירי של התוצאות כדי לראות מה יש שם. לכן התחום של קידום אתרים באינטרנט הוא כה חשוב בימינו, כי אתר שאינו עולה בין התוצאות הראשונות של מנועי החיפוש הוא אתר שמבחינת הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם פשוט לא קיים.

איך לקדם אתר אינטרנט?

כעת, אחרי שהבנתם מדוע התחום של קידום באינטרנט צריך להיות רלוונטי וחשוב גם לכם, אתם בוודאי רוצים גם לדעת איך עושים את זה, ובצדק. הדבר הראשון שעליכם להבין זה שלא מדובר רק על דרך אחת שבה אפשר לבחור לקדם את האתר, כי למעשה יש מספר דרכים לעשות זאת. הדרך הראשונה היא על ידי קישורים ממונים ופרסומות, כלומר, אם תשלמו למנוע החיפוש הוא ישים קישור לאתר שלכם בצד של עמוד התוצאות. זו דרך שעבור עסקים שונים יכולה להיות טובה ומשתלמת, אך עבור עסקים אחרים זו דרך אחת שבדרך כלל נכונה עבור קמפיינים ספציפיים – הכוונה למבצעים או מוצר חדש להשקה. לכן כל אחד צריך לבודק את הדברים בהתאם לצרכים שלו וליכולות שלו, וכדאי לדעת שאפשר לעשות קידום באינטרנט גם בדרכים אחרות.

קידום אתרים כולל בתוכו: אופטימיזציה מלאה לכלל דפי האתר לאחר שהוחלט, יחד עם הלקוח כמובן, על אילו ביטויי מפתח ממקדים את האתר. קיימים לא מעט מילות מפתח שאפשר לבחור וגם כאן יש צורך לבחון את התחרות בכל תחום ובכל מילת ביטוי. האופטימזציה מתפרשת לאפיון: כותרות ותאורי דף, כותרות ראשיות ומשניות בדף הנחיתה עצמו, ALT-ים לתמונות, היררכיה נכונה ועוד. מחוץ לאתר, מה שנקרא Offpage, יש לבצע עבודת שטח על מנת להשיג המלצות – משמע קישורים, עם הביטוי או יותר כטקסט עוגן שמוביל אל אתרכם.

לסיכום

שיווק דיגיטלי אינו כולל רק את האופציה של הקידום הממומן, כי למעשה האופציה השנייה היא קידום אורגני. כאן מדובר כבר על מומחיות של ממש, ולכן לא כדאי לכם לבזבז את הזמן ועדיף שתעשו את זה בעזרת המומחים בתחום. קידום שנעשה באופן אורגני צריך לכלול שימוש במאמרי קידום עם מילות מפתח, סרטוני תדמית, שימוש ברשתות חברתיות ועוד, ובהחלט כדאי לעשות ביצוע כזה בצורה נכונה. חשוב להבין שזו עבודה במשרה מלאה ולכן לא תוכלו לקדם באופן אורגני את האתר שלכם במקביל לניהול העסק, כך שעדיף שמישהו אחר יעשה את זה עבורכם. זה לא שירות יקר מידי וזה שירות שנותן תוצאות טובות, כך שזה כדאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>