כיצד ניתן לשלב אפליקציה בקמפיין קידום אתר?

אתה כאן: דף הבית  > פיתוח אפליקציות  > כיצד ניתן לשלב אפליקציה בקמפיין קידום אתר?

קידום אתרים מקצועי (SEO) הוא אחת הדרכים הטובות והמתקדמות ביותר להעלות את אחוזי ההצלחה של עסק ברשת האינטרנט, ולהגדיל את זרימת הגולשים אל האתר לרמת חשיפה רחבה ככל האפשר. כיום, עם כניסת הסמארטפונים לחיינו, הנוכחות האינטרנטית הלכה וצברה תאוצה גם מחוץ למחשבים, ואפשרויות הגלישה הנגישות והזמינות מהנייד הגדילו באופן משמעותי את היקפי המסחר ברשת אשר ממשיכים להתרחב בכל רגע נתון. מיליארדי אנשים בעולם מחזיקים בסמארטפון, והנתון הזה מחייב אותנו להבין כי אפליקציות הן כלי שיווקי ופרסומי מוביל ומהוות נדבך נוסף וחיוני לשירותי אתר האינטרנט של העסק. לפיכך, עלינו להיערך בהתאם לצורכי השיווק והפרסום המודרנים, ולהתאים את אתרי האינטרנט של העסק להרגלי הגלישה החדשים באמצעות אפליקציות.

אפשרויות פיתוח אפליקציה – WEB או NATIVE?

בפני כל מי שרוצה לקדם את העסק שלו באמצעות אפליקציה עומדות שתי אפשרויות מרכזיות:
1) פיתוח אפליקציות Native המותאמת למערכות ההפעלה של הטלפונים הסלולרים השונים (iSO של האייפון או מערכות Android), כאשר השיווק של האפליקציה מתבצע באמצעות ה-App Store.
2) פיתוח אפליקציות WEB שמתאימה את אתר האינטרנט שלכם למכשירי סלולר חכמים, באמצעות טכנולוגית HTML5. טכנולוגיה זו נמצאת בשימוש על ידי מגוון רחב של מפתחים ואפליקציות ומעניקה תמיכה רחבה בפלטפורמות הגלישה והתאמה גמישה למכשירים ניידים שונים. בפיתוח מסוג זה, יכולת הקידום אינה תלויה בשיווק בחנויות האפליקציות השונות, אלא מאפשרת לכם לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש ברשת.

למה אפליקציות WEB?

אפליקציית WEB היא הדרך הקלה, משום שאינה דורשת פיתוח ארוך והשקעה כספית גבוהה על אפליקציה, אלא רק התאמה לגלישה במכשירים סלולריים תוך הפניית גולשים באמצעות לינקים ישירים אל אתר קיים. כמו כן, אפליקציית WEB אינה מצריכה אישורים או הרשאות מצד אפל או גוגל. אולם, מבחינה שיווקית יש לזכור כי אתרי אינטרנט בסלולר אינם מוצגים בחנויות האפליקציות השונות ולכן יש לשים דגש מיוחד להגיע לתודעה של כלל המשתמשים ולמצוא דרכים יעילות להציג את המוצרים ו/או השירותים של בית העסק. אפליקציית WEB היא כבר מזמן בגדר חובה עבור כל עסק, ולצד האפליקציה הייעודית, בית העסק יציע גם אתר אינטרנט רחב יותר המכיל יותר מידע וחווית שימוש יעילה יותר.

Native – חווית שימוש מוצלחת

הבחירה באפשרות של אפליקציית Native תעניק לרב חווית שימוש מוצלחת יותר משום שהיא מותאמת ספציפית למכשיר הסמארטפון ואינה תלויה בדפדפן, לכן זמן התגובה מהיר יותר והשימוש חלק יותר. בנוסף, המוצר נמצא בחנויות האפליקציות המשמשות כפלטפורמה שיווקית. אולם ישנם גם חסרונות משמעותיים, בין היתר הזמן והעלויות המושקעות גבוהים בהרבה משום שהם זקוקים לפיתוח בפלטפורמה נפרדת. בנוסף, על האפליקציה לקבל אישור טרם פרסומה, מה שמותנה בתהליך ארוך של סינון, הגבלות וקווים מנחים אותם מציבות החברות השונות אשר עשוי להסתיים גם בפסילת האפליקציה.

חשיבות העדכון ושיפור חווית המשתמש

פיתוח אפליקציות מעניק יכולת התאמה אופטימלית של עמוד האינטרנט העסקי שלכם לצרכי הגלישה בטלפונים הניידים הקיימים כיום בשוק. כתוצאה מכך ניתן להגיע לכמות עצומה של גולשי אינטרנט ולהרחיב את ההצלחה הכלכלית של העסק שלכם. אין תשובה חד משמעית איזה סוג אפליקציה יותר טוב, ויש לבדוק את הפתרון האידיאלי המתאים לכם. על מנת לגשת לקהל לקוחות רחב, לזכות בגישה מהירה לעדכונים שוטפים תוך פיתוח מהיר וזול יחסית – אפליקציית WEB תעזור לכם. אם יש לכם זמן, כסף ומשאבים להשקיע – תוכלו לנסות אפליקציית Native. כך או כך, העבודה אינה מסתכמת בבניית אפליקציה, ועליכם להיות קשובים לקהל הלקוחות שלכם, לעדכן את המידע הרלוונטי ולשפר את חווית השימוש והגלישה באופן עקבי ושוטף.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *