כתיבת תוכן לאתרים

אתה כאן: דף הבית  > כתיבת תוכן לאתרים

מהו בעצם ההבדל בין ניוזלטר למאמר רגיל?

אפשר לשלוח מאמר רגיל במייל, כמובן, אבל זהו לא ניוזלטר שיש לו חוקים משלו נשאלנו על ידי לקוח מהו למעשה ההבדל בין ניוזלטר למאמר רגיל ומה הוא יכול לשלוח ללקוחותיו ולעמיתיו במייל? שאלה מצוינת על כתיבת תוכן שיש לו חוקים משלו שיש לציית להם כדי שהניוזלטר יזכה לתשומת לב הקוראים שלכם. לפני שאתם ממשיכים לקרוא […]

כתיבת תוכן לאתרים רספונסיביים

על החשיבות שעומדת מאחורי בניית אתרים רספונסיביים אין צורך להכביר במילים. לכ-95% מהישראלים יש טלפון נייד, וכ-75% מחזיקים בסמארטפון שמשמש (גם) לגלישה באינטרנט. המספרים האלה נכונים לשנת 2015 והמגמה היא בכיוון אחד, אז כן, המהפכה הרספונסיבית כבר כאן. בעלי עסקים ברשת שלא ביצעו התאמות למובייל משאירים את הזירה למתחריהם. אפילו מנועי החיפוש מעניקים את הבכורה […]

משמעות התוכן לקידום אתרים

התוכן הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת קידומו של אתר אינטרנט. כך רמז גוגל בעדכון הפנדה הראשון שלו. כיום, כל חברת קידום אתרים מקצועית, בעלת וותק ומוניטין מוצלח מעסיקה צוות כותבי תוכן מקצועיים על מנת שיכתבו תכנים איכותיים לאתרי האינטרנט של לקוחותיהם. קידום העתיד באמצעות התוכן – עבר לעומת הווה המטרה של חברת קידום אתרים […]

למה כולם משווקים את עצמם באמצעות תוכן?

כדי להשיג היום נוכחות ברשת, לא מספיק לבנות אתר. הגולשים היום מתוחכמים וצורכים יותר ויותר תוכן מבעבר. כדי למשוך את תשומת הלב שלהם וגם להגיע אליהם בדיוק ברגע שבו הם זקוקים לנו, צריך לנקוט בגישה יצירתית יותר מאשר רק פרסום רגיל. בדיוק כפי שאתם לא מגיעים לרשת כדי לצרוך פרסומות, כך גם הלקוחות שלכם מחפשים […]

איך לכתוב תוכן מעניין וגם יעיל לקידום?

הדילמה שבה נתקלים בעלי עסקים לאחר שהקימו אתר מושקע, הוא באיזה תוכן עליהם להשתמש: תוכן המשתמש בכל כללי קידום האתרים, שיוביל אותם לתוצאות הראשונות בגוגל, או תוכן שיעניין את הגולשים, אך יהיה פחות שיווקי ויותר ישיר ומעניין עבור הלקוחות? למזלם של המשווקים ושל בעלי האתרים, גוגל עוזרת להכריע בעניין. ענקית החיפוש שואפת להוביל את התוכן […]

חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים לקידום אתרים

שוררת הסכמה מלאה בין כל העוסקים בשיווק אתרים באינטרנט כי מאמרים איכותיים, המספקים מידע חדש, עדכני, וכתובים בשפה תקנית ורהוטה מסייעים באופן אורגאני לקידום אתרים. מבלי להטיל אף לא שמץ ספק בחשיבות גורמים אחרים, חשובים כשלעצמם, המסייעים לקידום האתר, התוכן האיכותי הוא הגורם החשוב והמרכזי. לא רק למאמרים איכותיים כשלעצמם יש תרומה חשובה לקידום אתרים […]

חשיבות התוכן באתרי אינטרנט

בקרב אנשי מקצוע בתחום השיווק באינטרנט ידועה ומקובלת ההבחנה לפי "התוכן הוא המלך". בייחוס תואר מלכות לתוכן מבטאים אנשי המקצוע את ההכרה במרכזיותו ובחשיבותו ובעיקר בהיותו גורם בעל השפעה רבה. חשיבות כתיבת תוכן איכותית, רהוטה ועניניית, מקורית וחדשנית, נובעת הן מהחלק החשוב שיש לה בקידום אורגאני של האתר במנוע החיפוש העיקרי והגדול- גוגל, והן בשירות […]