רשתות חברתיות

אתה כאן: דף הבית  > רשתות חברתיות

כיצד ניתן לפרסם באינסטגרם

פרסמתם תמונה חדשה באינסטגרם ואתם רוצים שכמה שיותר גולשים ייחשפו אליה? אתם עומדים לצאת במבצע השקה מיוחדת ורוצים לפרסם את זה באינסטגרם? מעוניינים לזכות בחשיפה מרובה בעמוד שלכם? זה הזמן להתחיל לחשוב על מבצע אינסטגרם עוקבים. הרעיון הוא מאוד פשוט, בסופו של יום אינסטגרם כמו פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, מעבר להיותן רשתות לשימוש פרטי, הן […]

איך נכפיל את עוקבי האינסטגרם שלנו בפחות משמונה שעות?

זה לא מפתיע שיש ערך עצום בפרסום ברשת החברתית לעסקים כיום, במיוחד ביחס לאלה העוסקים במסחר אלקטרוני שיכול למדוד באופן ברור מהו הערך של ההשקעה שלכם בפרסום בפלטפורמות השונות. לאחר הצלחה רבה לפרסומי סרטונים בפייסבוק, נבנו עוד ועוד ערוצים חברתיים וביניהם האינסטגרם, עם יכולות וידאו מרהיבות, ורק לאחרונה הודיעה הרשת כי היא פותחת את פלטפורמת […]

ההבדלים בין פרסום לגוגל לבין הפייסבוק

כל מי שיש לו אתר באינטרנט, וודאי שואל את השאלה הידועה איזה פרסום הינו יעל יותר, פרסום בגוגל? או שאולי פרסום בפייסבוק? לכל אחד יש את החסרונות והיתרונות שלו, אך על מנת שנעזור לכם ליטול החלטה מושכלת, אנקוב ביתרונות ובחסרונות של כל אחד מאפיקי הפרסום הללו. היתרונות הבולטים של גוגל, שהוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר […]

למה אנשים משתפים תוכן?

תוכן ויראלי. צירוף המילים שכל בעל עסק שואף אליו. תוכן ויראלי הוא כזה שהגולשים משתפים את אותו מרצונם החופשי ובשמחה. מה יכול להיות טוב מזה? בכדי להגיע לתוצאה הנכספת של תוכן ויראלי כדאי להבין מה מניע גולשים לשתף תוכן. הניו-יורק טיימס ערך מחקר בנוגע לפסיכולוגיה של שיתוף והגיע לכמה מסקנות מעניינות: לשתף כדי ליידע כמעט […]

הגולשים אוהבים מסך גדול ומעט לינקים

איך אנחנו מתנהגים היום ברשת? מה אנחנו אוהבים לעשות בסמארטפון וכמה סבלנות יש לנו לתוכן ברשת? אדובי, המוכרת לרובנו מתוכנת הפוטושופ, החליטה לבדוק את הנושא. אדובי לא הסתפקה בסקר פשוט אלא בחרה לנבור בהררי נתונים (תקציר המחקר). כמה בדיוק? החברה ניתחה 10,000 אתרים ואפליקציות בארה"ב, 18 מיליארד ביקורים לאתרים, ו-700 מיליון כניסות לאפליקציות מובייל. לאחר […]

פייסבוק צפויה להשיק מערכת פרסום חדשה

פייסבוק צפויה להשיק מערכת פרסום חדשה בשם "אטלס". בכדי למשוך מפרסמים חדשים וגם לעזור למפרסמים הקיימים, החליטה הרשת לעזור לכולם לעמוד על כתפי ענקים ולהעביר אליה את כספי הפרסום בצורה יותר אפקטיבית עם רשת פרסום רספונסיבית וחכמה. לפי הדיווחים, פייסבוק תעלה מדרגה עם רשת הפרסום שרכשה ממיקרוסופט בתחילת 2013, אטלס סולושיינס. הרשת החדשה צפויה להיות […]

המחקר שמוכיח שאתם צריכים בלוג באתר שלכם

ההמלצה הנפוצה ביותר של מומחי מדיה חברתית היא לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת ולקדם דרכו את העסק. אך האם את מאמצי השיווק שלכם כדאי להפנות בעיקר לרשתות החברתיות? מחקר חדש של חברת השיווק BrightEdge מוכיח שלקידום באמצעות האתר יש עדיין כח מוחץ כנגד החשיפה ברשתות החברתיות. עד כמה? ובכן, לפי המחקר, […]

איך לכתוב כותרת לפי חוקי פייסבוק החדשים?

פייסבוק החליטה להילחם בתופעת הכותרות המסקרנות אך התבניתיות להחריד שכבשה כל חלקה טובה ברשת. הכותרות המושכות בסגנון "לא תאמינו מה קרה" הראו שהגולשים אמנם מקליקים עליהן אך נוטשים במהרה את העמוד וחוזרים לפייסבוק. ההתנהגות הזאת טובה לאתרים שמצליחים להגביר את הטראפיק אליהן, אך יוצרים חוסר שביעות רצון כללית מהגלישה. כדי להילחם בחוסר שביעות הרצון החליטה […]

מה חייב להיות בכל פוסט שלכם בפייסבוק

הדרך הקצרה ביותר לפרסם פוסט בפייסבוק היא להיכנס לתיבה בעמוד העסקי השואלת אתכם "What have you been up to?" ולהקליד עדכון קצר ומהיר לקהל שלכם. אך אם תסתפקו בכתיבת פוסט הכולל טקסט בלבד, תורידו משמעותית את הסיכוי שהקהל ילחץ על כפתור הלייק המבוקש. מחקר חדש שבדק 11.4 מיליון פוסטים בפייסבוק במשך 3.5 השנים האחרונות, הוכיח […]