אם אתם סקרנים לדעת מה רמת הביצועים שלכם לעומת המתחרים, גוגל באה לעזרתכם. החברה הודיעה על עדכון חדש לגוגל אנליטיקס, שירות ניתוח התעבורה לאתרים, שבו ניתן יהיה להפיק דוחות המשווים את ביצוע האתר שלכם לעומת המתחרים.
בעלי חשבון גוגל אנליטיקס (החינמי) יכולים להשוות כעת את ביצוע האתר שלהם בהתאם לתעשייה אליה הם משתייכים. גוגל יצרה רשימה של 1,600 קטגוריות ב-1,250 שווקים שונים. ניתן לבחור גם 7 סוגי גדלים שונים לעסק, כך שתשוו את עצמכם לעסק בגודל הרלוונטי לכם, ולא לכל העסקים בתחום.
מה תוכלו לגלות מההשוואות החדשות? השוואות בין משך השהיה באתר, אחוזי נטישה, מכשירים בהם גולשים המבקרים, מיקומים ועוד.
ההשוואה תיעשה כמובן לא מול מתחרה גלוי, אלא מול קבוצות של אתרים דומים בתעשייה. גם כך, הכלי החדש של גוגל אנליטיקס יספק מידע מרתק לשאוף אליו ולדעת כיצד האתר שלכם מתנהג לעומת המתחרים.