בניית אתרים בחינם

אתה כאן: דף הבית  > חברות בניית אתרים  > בניית אתרים בחינם

רוצים או חייבים לחסוך במשאבים ולצמצם עלויות? חשוב לכם להיפטר מהתלות באנשים אחרים? ריכזנו עבורכם חברות ופלטפורמות שונת המציעות שירות בניית אתרים חינם. גם עבור מי מכם שמתקשים באופן טבעי, למודי ניסיון, להבין כיצד ייתכן כי כיום עדיין מוצעים להם שירותים חינמיים - עיניכם הרואות עדות - יש שירותים כאלה ובהם, לתועלתכם, השירות לבניית אתרים חינם.

מקובצים כאן מקורות שיעזרו לכם לחסוך כסף. תוכלו לבנות באמצעותם אתרים לכל מטרה שהיא: אתרי קניות, אתרים שיווקיים, אתרים תדמיתיים, אתרי פלאש, פורטלים מקצועיים, חנויות מקוונות ועוד.

מערכות הבנייה החינמיות מאפשרות לכם להעשיר את האתר בכתבות, בגלריות, בטפסים מקוונים ליצירת קשר ולהזמנות, שליטה וניהול כל ממשקי האתר באמצעות מערכת ניהול תוכן מתקדמת ועוד. הבנייה אפשרית גם עבור מי שאין להם כל ידע קודם בשפות פיתוח של אתרים.

שירות זה הוא חלק בלתי נפרד מסל גדוש שירותים שאנחנו מציעים לכם בנושא בניית אתרים באינטרנט, אשר במסגרתו תוכלו להתוודע אל הטובים שבאנשי המקצוע העוסקים בתחום כגון: כותבי תוכן, מעצבים, מפתחי אפליקציות ועוד. אתם נמצאים, כאן ועכשיו, במרחק הקלקות אחדות בלבד מההצלחה שלכם. בהצלחה!


מציג 9 מתוך 9 עסקים
  • תמונת עסק קטנה
    0

    freelink app

    חברת FreeLink Applications הינה בין החברות המובילות בארץ בתחום פיתוח תוכנה בסביבת האינטרנט והמובייל ומאגדת תחתיה בכול תחום את מיטב המומחים מהמובילים בארץ, ומקפידה בשימוש בטכנולוגיות החדשות ביותר.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    Codletech פיתוח אפליקציות

    קודלטק פיתוח אפליקציה מציעה שירותי פיתוח אפליקציות ברמה איכותית במיוחד, אנחנו מספיק שירותי פיתוח אפליקציה מקיפים, החל משלב האיפיון ועד שלב שיווק האפליקציה.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    בית תוכנה אפליקציה בע"מ

    בית תוכנה אפליקציה בע"מ הינו חברת בת מבית לנטרוניקס, העוסקת בפיתוח אפליקציות, ממשקי WEB, בניית אתרי אינטרנט וקידומם בגוגל.
    בנוסף אנו מספקים שירותי פיתוח תוכנות לניהול מלאי, עובדים וסוכני שטח ואינטגרציה עם מערכות חומרה מורכבות מותאמות אייפון ואנדרואיד.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    K & E Design

    ק.ג. עיצוב הינו עסק דינמי, המתמחה במתן פתרונות אינטרנט ומחשוב העונים על צרכים שונים ומגוונים. אנו בונים מערכות ניהול ובקרה, אפליקציות אינטרנט, אתרי תוכן, אתרי מסחר אלקטרוני ואתרי תדמית – כל זאת תוך דגש מיוחד על עיצובים גרפיים מקצועיים.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    022 בניית אתרים בחינם

    מערכת 022 מאפשרת לכם להקים ללא תשלום, אתרי אינטרנט מקצועיים וכן פורטלי אינטרנט גדולים.
    המערכת מיועדת לבניית פורטלים או אתרי חדשות ומאפשרת הוספת כתבות, גלריות, הוספת טפסים ועוד. בנוסף, מקבלים גם שירות של קיצור כתובות.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    Goop Sites בניית אתרים בחינם

    מערכת Goop היא מערכת ענקית המאפשרת בנייה חינמית של כל מגוון רחב של אתרים עם אפשרות רבות ומגוונות כגון פורומים, יצירת טפסים, גלריות ועוד. המערכת מאפשרת שליטה נוחה וניהול מלא של כל אלמנט שקיים באתר. לכל איזור יש הסברים ומדריכים, וניתן בתוספת תשלום לקבל מודולים נוספים.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    Google Sites

    Google Sites היא מערכת חינמית הנמצאת בבעלות חברת גוגל ומאפשרת לכל אדם שברשותו חשבון Google ליצור אתר אינטרנט ללא כל צורך בידע קודם בשפות פיתוח אתרים.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    2all בניית אתרים

    טואול הינה מחברות בניית האתרים הוותיקות והגדולות ביותר. החברה מספקת שירותי בניית אתרים מקצועי, קידום אתרים, עיצוב ופרסום אתרים ומעל 250,000 אתרים נבנו על מערכת 2all. בנוסף, הקמנו אינדקס עסקים המאפשר בניית אתר בחינם תוך מספר דקות בעזרת מערכת ניהול תוכן מהמתקדמות והנוחות ביותר.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    Wix

    חברת Wix נוסדה בישראל בשנת 2006 ע"י אבישי אברהמי (מנכ"ל), נדב אברהמי (סמנכ"ל מחקר ופיתוח) וגיורא קפלן (מנהל טכנולוגי) והיא נחשבת כיום לחברה הגדולה בעולם בתחום בניית אתרים בחינם ומונה יותר מ-41 מיליון משתמשים ביותר מ-190 מדינות.