בניית לוחות ופורטלים

אתה כאן: דף הבית  > חברות בניית אתרים  > בניית לוחות ופורטלים

בעלי עסקים רבים מעוניינים בבניית פורטלים החולשים על תחום מסוים ומעניקים את כל האינפורמציה הדרושה לגולש. פורטלים הם שער מידע הכולל בתוכו מאמרים, שאלות ותשובות בתחום בו הוא עוסק, קישורים של אתרים המציעים שירותים באותו תחום, טיפים ועוד.

השכרת שירותיו של בונה אתרים המציע שירותי בניית פורטל ולוחות מחייבת בחירה קפדנית של חברות בניית אתרים ואנשי מקצוע המאגדים ניסיון רב ניסיון רב באפיון פורטל בהתאם לדרישות הלקוח, בנייתם ושילוב של פונקציות ומערכות שונות באתרים אלו.

כל איש מקצוע חייב להיות בעל ידע ולדעת כיצד לשלב בפורטל בצורה נכונה ואטרקטיבית אינדקסים הכוללים עסקים, פורומים, מערכת דיוור מתקדמת, מערכת ניהול תוכן, מערכת המאפשרת יצירת רשת חברתית, מערכת סקרים, מודל עסקי לרווחים ועוד. המטרה של בונה האתר תהיה פורטל עם מידע איכותי אשר יוביל לאינטראקציה עם הגולש.

אנו מציעים לכם רשימה של עסקים ואנשי מקצוע אשר יאפיינו, יעצבו ויפתחו עבורכם פורטלים מתקדמים ולוחות בהתאמה אישית. אלו ילוו אתכם בכל צעד משלב האפיון ועד קבלת הפורטל או לוח מושלם לשביעות רצונכם.


מציג 10 מתוך 41 עסקים
  • תמונת עסק קטנה
    0

    freelink app

    חברת FreeLink Applications הינה בין החברות המובילות בארץ בתחום פיתוח תוכנה בסביבת האינטרנט והמובייל ומאגדת תחתיה בכול תחום את מיטב המומחים מהמובילים בארץ, ומקפידה בשימוש בטכנולוגיות החדשות ביותר.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    WEBSTUFF israel - אחסון אתרים

    חברת FreeLink Applications הינה בין החברות המובילות בארץ בתחום פיתוח תוכנה בסביבת האינטרנט והמובייל ומאגדת תחתיה בכול תחום את מיטב המומחים מהמובילים בארץ, ומקפידה בשימוש בטכנולוגיות החדשות ביותר. החברה מתמחה במתן פתרונות בהתאם לדרישות הלקוח משלב התכנון ועד להשגת יעדי הארגון ומיתוגו בעולם הווירטואלי ובכלל.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    Pineapps

    פיינאפס הינה חברת עיצוב צעירה ומקצועית המתמחה באפיון, בנייה ועיצוב אתרים, אפליקציות ותדמיות..
    אנחנו מספקים פתרונות תוכנה מתקדמים הכוללים: עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט | תכנון ממשקי משתמש | משחקי פלאש | בניית אפליקציות לאייפון | פתרונות תוכנה

  • תמונת עסק קטנה
    0

    Qwais אחסון ובניית אתרים

    Qwais מספקת שירותי אחסון אתרים איכותי, יציב וזול עם תמיכה מלאה מסביב לשעון. יחד עם שירותי אחסון אתרים איכותיים, קוואיס מספקים גם שירותי רייסלר, שרתים מיני-יעודיים, שמות מתחם, שירותי בניית אתרים וקידום אתרים.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    פוקס עיצוב אתרים

    סטודיו פוקס לעיצוב אתרים הוקם ע"י ענת פוקס, בעלת תואר במשפטים אשר את עיסוקה כמעצבת החלה מתוך אהבה גדולה לתחום העיצוב והגרפיקה והצורך לתת מענה לבעלי עסקים קטנים ופרטיים הרוצים לשלב את רשת האינטרנט בפיתוח העסקי שלהם.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    K & E Design

    ק.ג. עיצוב הינו עסק דינמי, המתמחה במתן פתרונות אינטרנט ומחשוב העונים על צרכים שונים ומגוונים. אנו בונים מערכות ניהול ובקרה, אפליקציות אינטרנט, אתרי תוכן, אתרי מסחר אלקטרוני ואתרי תדמית – כל זאת תוך דגש מיוחד על עיצובים גרפיים מקצועיים.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    לוצ' עיצוב ובניית אתרים

    לוצ' עיצוב אתרים באינטרנט מתמחים בבנייה ועיצוב אתרים ייחודיים המותאמים לאסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    iE Studio

    סטודיו iE הוקם באפריל 2006. הסטודיו מתמחה במתן מענה קריאייטיבי ומיתוגי מקיף באינטרנט: החל מעיצוב תדמית ויז'ואלית ובניית שפה גרפית לעסקים ועד עיצוב ופיתוח אתרים, תכנון ועיצוב ממשקי משתמש, אסטרטגיית תוכן וקידום אורגני, ייעוץ להקמת מיזמי אינטרנט שונים ועוד.

  • תמונת עסק קטנה
    0

    סטודיו לעיצוב משה ליברמן

    "סטודיו לעיצוב משה ליברמן" מתמחה במתן פתרונות גרפיים, מודפסים ואינטראקטיביים, במגוון תחומים. הסטודיו הוקם בשנת 2003 על ידי משה ליברמן, בוגר מגמת תקשורת חזותית, במכון הטכנולוגי חולון, ובעל ניסיון של 15 שנים בליווי עסקים קטנים וגדולים בתהליכי מיתוג, פרסום, ,BTL והקמת אתרי אינטרנט

  • תמונת עסק קטנה
    0

    022 בניית אתרים בחינם

    מערכת 022 מאפשרת לכם להקים ללא תשלום, אתרי אינטרנט מקצועיים וכן פורטלי אינטרנט גדולים.
    המערכת מיועדת לבניית פורטלים או אתרי חדשות ומאפשרת הוספת כתבות, גלריות, הוספת טפסים ועוד. בנוסף, מקבלים גם שירות של קיצור כתובות.