איך לקדם את האתר שלך בגוגל וליצור מכירות

אתה כאן: דף הבית  > קידום אתרים  > איך לקדם את האתר שלך בגוגל וליצור מכירות

וודאי שמעתם רבות את המושג קידום  אתרים אך לא ממש הבנתם מה המשמעות שלו עבור העסק שלכם. אז לפני שאתייחס לפעולות שיש לבצע בפועל – וניתן לעשות זאת באופן עצמאי ללא חברת SEO, חשוב להסביר מה שעומד מאחורי מנוע החיפוש גוגל – ברוכים הבאים לבית המשפט של גוגל. תחום קידום האתרים צבר תאוצה במיוחד לאחר השקת מנוע החיפוש  Google שהביא לעלייה בכמות הגולשים המשתמשים באינטרנט וגרם לעליית הפופולאריות של האינטרנט בכלל.

מטרתו של מנוע החיפוש של גוגל (וגם של אחרים, כדוגמת בינג, יאהו, דאק דאק גו וכו') היא לספק לגולשים את התוצאות האובייקטיביות והרלוונטיות ביותר לתוצאת החיפוש שלכם. תוצאות החיפוש בשונה מהקישורים הממומנים, נקראות תוצאות חיפוש אורגניות, כלומר טבעיות למנוע החיפוש. הפעילות שנועדה לקדם אתר או דף למעלה בתוצאות האורגניות נקראת קידום אתרים אורגני או seo שבוודאי נתקלת בשלוש האותיות האלה ופירושם Search Engine Optimization.

אז איך באמת עושים קידום אתרים נכון?

התשובה לכך היא מעט מורכבת, אך ננסה לפשט את הדברים. קודם צריך להבין  כיצד גוגלGoogle מחליטה מהו אתר רלוונטי ומהו אתר שהוא לא רלוונטי.

מנועי חיפוש ובפרט גוגל בסופו של דבר הם פיתוח אנושי, למעשה אלגוריתמים שסורק מיליוני אתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזנו בו מראש, בתהליך של קידום אורגני אנחנו מקדמי האתרים מבצעים פעולות שמסייעות לחשוף את האתר שלכם לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים. קידום אתר למעשה מתבצע בשני מישורים עיקריים: אופטימיזציה לדפי האתר ובניית מערך קישורים נכון.

אופטימיזציה זוהי מילה די רחבה. שמדברים על אופטימיזציה למנועי חיפוש או אופטימיזציה לאתרי אינטרנט בדרך כלל מתייחסים לכל התהליכים והשיפורים שניתן לבצע באתר עצמו  הן ברמת התוכן, ברמת הקוד, מהירות האתר ועוד המון פרמטרים שמשפיעים עם תוצאות החיפוש של גוגל.

תהליך קידום אתרים

תהליך קידום אתרים ובניית אתרים איננו קסם שמתרחש ביום אחד, זהו תהליך ארוך שכולל עבודה טכנית של אנשי מקצוע, סטטיסטיקותת ועבודה שיווקית מדוייקת.

מחקר לפני התחלת עבודה – תחילתו של תהליך קידום אתרים מתחיל בחקירת הענף המקצועי שבעל האתר עוסק בו וזו הזירה שבו האתר שלך מתמודד ומתחרה ביתר האתרים. בחינת המטרות השיווקיות, חקר של המתחרים בענף, הבנת קהל היעד והגדרת יעדים שיווקיים, אלו בסיס להתלחתו של כל אתר וכל עסק.

מחקר מילות מפתח והשלמת הקוד התכנותיזהו שלב מאוד חשוב בקידום האורגני, שכן כך הגולשים מחפשים אתכם ולכן חשוב להתאים את מילות המפתח לתחום העיסוק שלכם.

בנוסף, כותרות או טייטל – הטייטל מוצג בלשונית הדפדפן וברוב גם בכותרת של תוצאת החיפוש בגוגל שבה מופיע העמוד הספציפי. כך יהיה לגולשים קל יותר למצא אתכם.

בלא מעט מקרים בעמוד יש תוכן שמדבר על סביב נושא מסוים אבל בעל האתר לא הגדיר את הטייטל הנכון ולכן גוגל יעדיף להציג ולייצר טייטל אותו הוא יכול לקחת מתוך אלמנטים שונים באתר.

יצירת דפי נחיתה – לאחר שנבחרו מילות מפתח תהליך קידום אתרים נכנס להילוך לפרקטיקה מול גוגל. בשלב זה הופכים את דפי האתר לאופטימאליים עבור מילות מפתח שנבחרו וכך דואגים כי כל דף באתר יהיה כמו סוג של דף נחיתה מושך עבור מילות מפתח מסוימות. בשלב זה של קידום אתרים, אנו מבינים כמה מילות המפתח שבחרנו הן רלוונטיות עבור הגולשים.

קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר-  השלב הבא בעבודת קידום אתרים הוא עריכת הקישורים בפנימיים והקידורים החיצוניים שקשורים באתר. בתהליך זה אנו מייצרים קשר בין דפי האתר לאתרים חיצוניים ועוזרים לגולשים ו לזחלנים של גוגללנווט טוב יותר בכל תוכן האתר שאנו מציעים. אתרים חיצוניים טובים הם אתרים שמציגים מידע רלוונטי עבור הגולש והוא שייך לתחום העסק שאתם שייכים אליו.

כלל חשוב: ריבוי מידע מביא לריבוי דפים, מה שהופך את האתר לאטרקטיבי יותר מבחינת גוגל. מהלך זה מביא לכך שגולשים יוכלו לנווט בקלות ובמהירות באתר שלך ואף יופנו לסוגי דפים שונים באתר.

בניית מערך קישורים חיצוניים בצורה חכמה – שלב זה בקידום אתרים מתייחס יותר לשלב השיווקי של האתר. בשלב בניית מערך הקישורים אנחנו דואגים כי לאתר תהיה נוכחות חזקה ובולטת ברשת. בניית הקישורים משולה במידה רבה בעולם המציאותי לבניית קשרים חברתיים המושתתים על תחומי עיניין משותפים. זה עובד על פי ההנחה כי אנשים שיש בינהם קשרים שונים נהנים מהטבות משותפות גם בחיים האמיתיים וגם בחייפ הוירטואליים. הם מוכרים יותר ולכן קל יותר למכור להם, הם פופולאריים יותר ולכן הם נהנים מהטבות השייכות לקבוצת האינטרסים שלהם.

כך זה גם עובד בעולם הווירטואלי. קידום אתרים יביא לכך שהאתר שלך יהיה מקושר לכמה שיותר אתרים מאותו תחום וייצרו בינהם חברות משותפת ברחבי האינטרנט, מה שיביא לעליה בפופולאריות ולתנועה רצינית יותר של גולשים באתר שלך ובקבוצת החברים שלך.

שיווק באינטרנט לצורך ביצוע אופטימזיה מקסימלית חשוב לפנות לחברה מקצועית, כזו שעוקבת בהתמדה אחרי הטרנדים והעדכונים החדשים של מנועי החיפוש משום שגוגל לדוגמא משנים את הפרמטרים והמדדים לדירוג האתרים באופן שוטף (כל חודש) ולכן חשוב להתעדכן במדדים אלה ולבצע אופטימיזציה וקידום שמשתנים על פי אופי מנועי החיפוש.

יאלו – עיצוב ובניית אתרים מתמחים בביצוע התאמות והליכי אופטימיזציה לכל סוגי אתרי האינטרנט הקיימים. יאלו כבר הוכיחו את עצמם כמובילים בתחום הקידום למקומות הראשונים בגוגל וזאת הודות לאנשי הצוות המומחים שלנו, אשר דואגים להתעדכן מידי יום היומו בשינויים הקורים ברשת.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *