זה לא מפתיע שיש ערך עצום בפרסום ברשת החברתית לעסקים כיום, במיוחד ביחס לאלה העוסקים במסחר אלקטרוני שיכול למדוד באופן ברור מהו הערך של ההשקעה שלכם בפרסום בפלטפורמות השונות.
לאחר הצלחה רבה לפרסומי סרטונים בפייסבוק, נבנו עוד ועוד ערוצים חברתיים וביניהם האינסטגרם, עם יכולות וידאו מרהיבות, ורק לאחרונה הודיעה הרשת כי היא פותחת את פלטפורמת הפרסום גם לפרסום חוץ.
לשם כך יצרנו תכנית פשוטה שתעזור להכפיל את העוקבים באינסטגרם והכפלנו את העוקבים שלנו באינסטגרם בפחות משמונה שעות!
אז איך זה יכול להיות?
עכשיו, אנחנו יודעים מה אתם חושבים: "פשוט לחצתם על איזה תוכנה שהגדילה מ 20 אלף עוקבים 40 אלף עוקבים" אבל ממש לא! התחלנו את היום עם 410 עוקבים ולאחר שבנינו 32 נומינלים, בתוך פחות משמונה שעות הגענו היום ל851 עוקבים.
אז איך זה עובד?
השלבים הבאים יסברו לכם את הצעדים להכפלת העוקבים שלכם באינסטגרם בתקופה קצרה מאד:
צרו תחרות ומוצרים מעניינים
צור תחרות ושווקו מוצרים מעניינים וחינמים באמצעות מוצרי צריכה שתוכלו לשווק ישירות לצרכן וזאת באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוניות.
בנוסף תוכל לשווק מוצרים חינם – כך תוכל לצרף לאינסטגרם שלך יותר ויותר עוקבים.
צרו אלמנטים חזותיים, ותחרויות שיעוררו עניין במוצר שלכם ובכם.
תכננו קמפיין מנצח בו כל מה שהעוקבים שלכם צריכים לעשות הוא להסתכל על המוצר להקליק עליו, לנצח בקלות ולזכות במוצר.
בנוסף דאגו כי לקמפיין שאתם מתכננים תהיה דרך בה יוכלו העוקבים לתייג את התחרות.
אז איך מגדילים את העוקבים?
כשאתה יוצר תחרות תוכל להגדיל את העוקבים שלך באופן טבעי. בקש מהעוקבים שלך לעקוב אחרייך כדי להצטרף לתחרות על ידי הוראה פשוטה והיא "כדי להיכנס לתחרות עקוב אחרינו" בצורה זאת תגדיל את העוקבים שלך וגם תגייס אותם ותחשוף את המוצר שלך.
בדרך זאת יותר ויותר אנשים יעקבו אחריכם, ואחרי המוצר שלכם והעוקבים שלכם בצורה מדהימה יעלו.
מנפו את הקמפיין
מצו את הקמפיין עד הסוף! באמצעות הקמפיין להגדלת העוקבים תוכלו לחלוק את המוצר שלכם בין חברים, בשיטה הטבעית של פרסום מפה לאוזן.
חוץ מעוקבים חדשים תוכלו למצות ולהנציח את התהליך הטבעי של חברים החולקים את הקמפיין שלכם ביניהם.
התחילו בניסיון ועקבו אחר ההוראות שנתנו לכם כאן, והבינו שבכל הנוגע לעוקבים באינסטגרם והגדלתם – השמיים הם הגבול!