בניית רשימת אימיילים מתחילה מתיבה אחת קטנה

אתה כאן: דף הבית  > מיתוג עסקי  > בניית רשימת אימיילים מתחילה מתיבה אחת קטנה

האימייל הישן והטוב עדיין מנצח את פייסבוק. כן, לא רק שהאימיילים לא מתו עם נסיקת הרשתות החברתיות, אלא שהם גם הוכיחו פעם אחר פעם יעילות שיווקית רבה יותר מפייסבוק.

היתרון של אימיילים ובניית רשימות תפוצה מתבטא בכמה דרכים. אימיילים הם זולים והעלות לשליחתם נמוכה משמעותית מזו של שיווק בפייסבוק. העלות בשיווק באימיילים היא עבור שימוש במערכת הפצה חכמה, כתיבת החומר השיווקי וכו'.

גם כאשר מתייחסים לחשיפה האורגנית לתוכן, כלומר, ללא קידום ממומן, אחוז החשיפה לניוזלטרים שיווקיים גבוה יותר מהחשיפה לתכנים שלכם בפייסבוק.

פייסבוק תשמח לחשוף את התוכן שלכם לגולשים, בתנאי שתקדמו אותו בתשלום. באימיילים, הניוזלטר יגיע לתיבה של הנמען בוודאות. אם תשתמשו בקריאטייב מוצלח, הנמענים גם יפתחו ויקראו אותו.

אבל בכל זאת לא הכל פשוט כל כך. האתגר המרכזי בשימוש בניוזלטרים ככלי שיווקי הוא לבנות את רשימת התפוצה. כלומר, להשיג אימיילים של לקוחות בהסכמתם המפורשת.

תמריץ תמורת אימייל

אחת הדרכים היעילות ביותר לקבל אימיילים מהלקוחות היא להקדיש לכך מקום ייעודי ברחבי האתר – תיבת הרשמה לניוזלטר. תיבת ההרשמה יכולה להיות בצד האתר, בחלק העליון, או במקום אסטרטגי אחר, בהתאם לעיצוב. המטרה היא לעודד את ההרשמה לניוזלטר מבלי להטריד את הגולש יותר מדי.

איך מעודדים את הגולש להפקיד בידיכם הנאמנות את כתובת האימייל שלו? דרך אחת היא להבטיח שלא תשלחו ספאם ושטויות, אלא רק מידע מועיל ושימושי. דרך אחרת היא להציע הטבות. אתם יכולים להבטיח שהניוזלטרים שלכם יכללו מפעם לפעם הטבות לנרשמים. ניתן גם להציע הטבה מיידית לנרשמים – קוד הנחה או מתנה (לדוגמא, ספר אלקטרוני) לנרשמים.

הקמת מערך ניוזלטרים מוצלח מתחיל מעיצוב חכם של האתר עם מקום ייעודי להרשמה ועידוד להרשמה עם משפט הנעה לפעולה חכם.

שימוש בניוזלטר באופן קבוע הופך אתכם לאורחים קבועים בתיבת הדואר של הלקוחות שלכם. אתם ממשיכים להיות נוכחים בקרבתם גם כשהם לא מבצעים רכישה, וכך נשארים בתודעה שלהם ובבוא העת, הופכים אותם ללקוחות חוזרים.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *