ההמלצה הנפוצה ביותר של מומחי מדיה חברתית היא לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת ולקדם דרכו את העסק. אך האם את מאמצי השיווק שלכם כדאי להפנות בעיקר לרשתות החברתיות?
מחקר חדש של חברת השיווק BrightEdge מוכיח שלקידום באמצעות האתר יש עדיין כח מוחץ כנגד החשיפה ברשתות החברתיות. עד כמה? ובכן, לפי המחקר, תוצאות חיפוש אורגניות מובילות ל-51% מתנועת הגולשים אליכם לעומת 5% בלבד מתוצאות הפעילות ברשתות החברתיות.
לפי המחקר, עבור אתרים שעוסקים בשירותים עסקיים, החשיבות של תוצאות אורגניות עולה אף יותר מאתרים אחרים. באתרים של שירותים עסקיים תוצאות החיפוש האורגניות – אותן תוצאות בגוגל המביאות אליכם גולשים – מניבות 73% מהתנועה לאתר.
מה זה אומר עבור בעלי עסקים? להמשיך לטפח את התכנים באתר שלכם. גולשים המגיעים מתוצאות חיפוש אורגניות הם הלקוחות החמים ביותר – הם מחפשים את השירותים שלכם והגיעו אליכם ישירות כדי לקבל מידע, ליצור קשר ואף לבצע רכישה. לכן, במקביל לפעילות ההכרחית ברשתות החברתיות, כדאי לשמר פעילות עקבית באתר, כמו כתיבת בלוג מקצועי או אספקת תכנים רלוונטים לגולשים.