חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים לקידום אתרים

אתה כאן: דף הבית  > כתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים  > חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים לקידום אתרים

שוררת הסכמה מלאה בין כל העוסקים בשיווק אתרים באינטרנט כי מאמרים איכותיים, המספקים מידע חדש, עדכני, וכתובים בשפה תקנית ורהוטה מסייעים באופן אורגאני לקידום אתרים.

מבלי להטיל אף לא שמץ ספק בחשיבות גורמים אחרים, חשובים כשלעצמם, המסייעים לקידום האתר, התוכן האיכותי הוא הגורם החשוב והמרכזי. לא רק למאמרים איכותיים כשלעצמם יש תרומה חשובה לקידום אתרים אלא גם לתדירות פרסומם. גוגל מתגמל אתרים דינאמיים, המייצרים בקביעות תוכן איכותי חדש, המעיד על היות האתר חי וזורם. מאמר איכותי מגביר את תפוצת האתר על ידי רשת של קישורים לאתרים אחרים העוסקים בנושא הרלוונטי שבו עוסק האתר בכלל והמאמר בפרט.

חברות קידום אתרים מודעות היטב לצורך בהעשרת אתרים במאמרים איכותיים. חרף החשיבות של עיצוב מרהיב, המעניק חוויית גלישה, חשוב לזכור כל העת כי מטרת האתר, בראש ובראשונה, אינה לספק חוויה.

גוגל אינו גולם…

לגוגל יש מנגנונים שונים על מנת לזהות איכות ואופנים שונים על מנת לתגמל את היוצרים אותה. מאמר איכותי הוא מאמר שמייצר ערך וערף מוסף לגולש. מאמר שמחדש לו. מאמר שעונה על דרישה, אל צורך. מאמר שמניע אותו לפעולה, להמרה.

חשוב לציין כי על מנת לכתוב מאמר איכותי יש להידרש אליו ברצינות הראויה והמתחייבת מההכרח לעמוד בתנאי הסף הנדרשים לייצורו. חשוב ליצור איזון נכון בין היות המאמר שיווקי במידה אבל לא פרסומי ומכירתי באופן ישיר ובין היותו מאמר שתפקידו וייעודו לספק מידע משמעותי וערך לגולש.

ההכרח לכתוב מאמר איכותי הוא תנאי הכרחי לקידום אתר. חשוב, כמובן, להקפיד על כל המרכיבים האחרים של האתר, לרבות, כמובן, עיצובו אבל אין כל אפשרות לוותר על מאמרים איכותיים.

על מנת להגביר את הסיכוי לקידום אתרים אורגני של האתר המנוע החיפוש גוגל יש חשיבות לא רק לאיכות אלא גם למינון מוקפד של מלות מפתח, שהם המנוע והמנוף לקידום ולעלייתו בדירוג האתרים. התאמת התוכן של המאמר למנוע החיפוש,על ידי בחירת מלות מפתח רלוונטיות ושימוש מבוקר ומושכל בהן לאורך כל המאמר, מגבירה את הסיכוי להשאיר את הגולשים זמן ממושך באתר ובתוך כך את הסיכוי שיתוודעו אל מה שיש לכם להציע להם ויבצעו את ההזמנה מהאתר.

האתגר הזה הוא משימה המונחת לפתחם של כותבי מאמרים לאתרים. ככל שהכותב מאומן ומיומן יותר, כך הוא מבטל את הסתירה בין היות מאמר מעניין לבין היותו מאמר שיווקי. הוא שוזר באמנות ובמיומנות את האלמנטים השיווקיים השונים באופן טבעי במאמר, מבלי שייגרע דבר מאיכותו ומייעודו- להעניק לגולש תוכן מהותי ומשמעותי וערך מוסף.

מאמרים איכותיים המתפרסמים באתר בתדירות גבוהה עשויים להעניק לו יתרון תחרותי חשוב על המתחרים. השקעה בתוכן איכותי היא השקעה ישירה ועקיפה גם יחד בשיווקו ובמינופו. כתיבה טובה ובהצלחה!

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *