חשיבות שילוב סרט תדמית בבניית אתר

אתה כאן: דף הבית  > בניית אתרים  > חשיבות שילוב סרט תדמית בבניית אתר

קצת לפני שנת אלפיים התחילה הפופולריות הגדולה של האינטרנט, ומאות אלפי אתרים נבנו בארץ בשילוב טכנולוגיות שונות. מרבית האתרים היו מורכבים משילוב של טקסטים ושל תמונות, ולאחר מכן – גם של אנימציות קצרות במשקל נמוך (קבצי אנימציות גיף). מאז, האינטרנט הפך למהיר יותר, ואתרי האינטרנט החלו לכלול גם אנימציות מורכבות יותר ואפילו סרטוני וידיאו.

חלק אינטגרלי מהאתר

נכון להיום, אתרים רבים מכילים שילוב של וידיאו בעמוד הבית או בעמודי האתר השונים. החל מרקע נעים ועד לסרט תדמית מושקע, הנותנים ערך מוסף לאתר. להוספת תכני וידיאו יש יתרון רב בבניית עניין ובהשארת הגולש באתר זמן רב יותר, תוך אפשרות לתת את מירב האינפורמציה באמצעים ויזואליים, עם קריינות ועם מוזיקה מתאימה. אם תמונה שווה אלף מילים, הרי ששילוב סרטון תדמית מושקע בן מספר דקות באתר מבדל אותך מחברות אחרות בתחום, יוצר תדמית יוקרתית ויציבה של החברה, ואף מציג את מנהלי החברה ואת עובדיה, תוך יצירת פן אישי בתקשורת עם לקוח פוטנציאלי.

מה היתרונות לשימוש בסרטון תדמית באתר?

  • סרטון תדמית קצר יכול לחשוף את הגולש לשירותים השונים שהחברה מעניקה תוך בניית קשר ישיר ואינטראקציה עם הגולש, היושב מול פני אדם המדבר אליו, ולא רק מול מסך מחשב. כך נבנה הקשר האישי החשוב כל כך לבניית אמון הלקוח בחברה חדשה אליה הוא נחשף.
  • בסרטון תדמית ניתן להציג איך עובדים המוצרים השונים שאתה משווק באמצעות סרטון וידיאו ערוך, באמצעות אנימציה משעשעת או בעזרת מצגת תלת ממדית מושקעת. תוכל גם להוסיף טקסטים חשובים וקריינות המציגה את יתרונות המוצר או השירות שלך.
  • בעוד שבאתר האינטרנט אינך שולט בסדר התכנים אליהם נחשף הגולש העובר מעמוד לעמוד באתר, בסרטון תדמית ניתן להציג את מכלול השירותים לפי סדר החשיבות שלהם, ולסכם בקצרה את כל היתרונות של החברה שלך.
  • סרטון תדמית משאיר את הלקוח זמן רב יותר בעמודי האתר, ועוזר לשיפור פרמטר זמן השהייה בדף – ככל שגולש נשאר זמן רב יותר בדף, הדבר מסייע לשיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש.
  • סרטון תדמית באתר הבית שלך משמש כפרסומת המוצגת אך ורק בפני קהל היעד שלך: מדובר בלקוח פוטנציאלי המגיע לאתר ומתעניין בשירות שלך. סרטון התדמית חושף אותו לפרטים השונים הנוגעים למוצר או לשירות שאתה מספק, ומכשיר את הקרקע עבור אנשי השיווק שלך לתהליך המכירה העתידי.
  • סרטון תדמית באתר חוסך את הזמן הדרוש לשכנע את הלקוחות שלך לקרוא מסמכים ארוכים המציגים את החברה או לצפות במצגת פאוור פוינט מייגעת. כמו כן, ניתן לשנות את סרטון התדמית ולערוך אותו בקלות מדי תקופה, על בסיס התפתחות החברה. ניתן גם להתאים אותו בקלות לטרנדים הלוהטים בתחום בו אתה עוסק.

 

 

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *