מנוע החיפוש Google הוא הפלטפורמה השיווקית האפקטיבית ורבת העצמה וההשפעה ביותר הקיימת בכל מדיה שהיא. מנתונים שפרסם מכון מחקר ידוע Market Watch IPSOS עולה, כי מיליוני בני אדם בישראל גלשים מדי יום כארבע שנות וחצי: לקבלת מידע, למשחקים, לצפייה בווידאו ועוד.
הימצאות מספר לא ייאמן כל אנשים בכל רגע נתון באינטרנט בכלל ובמנוע החיפוש הגדול והיעיל ביותר בו גוגל בפרט ממחיש ומדגיש את התועלת העצומה בהיותו מנוע ומנוף שיווקי עצמתי ואפקטיבי. ספרי מוצרים ושירותים עשויים למצוא בו לקוחות פוטנציאלים במספר שעולה על האומדן הכי ורוד שלהם, מעל ומעבר לכל רף גבוה של ציפייה. שיעור החשיפה של אנשים לפרסום בגוגל עשוי להזניק את הביקוש למוצרים או לשירותים במכפלות בלתי משוערות.
google פלטפרומה שיווקית ענקית
פרסום בגוגל הוא כלי שאי אפשר להפריז בחשיבותו ובתועלתו והוא מהווה מרכיב מרכזי במערך השיווק והנוכחות העסקית שלכם ברשת. גוגול מהווה פלטפורמה שיווקית שמנגישה ומזמנת ללקוחות להיחשף למוצרים ולשירותים נדרשים ומבוקשים. הפרסום במנוע החיפוש הוא רב תפוצה, ממוקד ובתוך כך בעל סיכוי להשיא תוצאות מצוינות למפרסמים.
להלן טיפים לפרסום ב Google שעשויים לחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיות ולהימנע מטעויות שבגללן אנשים חשים תסכול ותחושה של חוסר מיצוי הפוטנציאל השיווקי של המוצר או השירות שלהם.
1. פתחו חשבון, קבעו תקציב, קבעו עלות מרבית לכל קליק, הגדירו מיקום פרסום תוספות למודעות, בחרו קהל יעד לחשיפה והעלו קמפיין שיווקי. על מנת למצות את הסיכוי להצלחת הקמפיין בכלל ולהביא לכם מספר רב של המרות ובעיקר של לקוחות בפרט חשוב לנהל אותו באופן מקצועי ומושכל. זה עולה כסף אבל במבחן עלות- תועלת, עשוי להתברר לכם די מהר כי הסכום שאתם מקצים ומקציבים לקמפיין ישיא לכם תשואה ויניב לכם רווח שיצדיקו כל שקל בהשקעה בו.
2. הכינו דף נחיתה הפנו את תשומת לב הגולשים באמצעות פרסום ממומן לדף נחיתה תמציתי ובהיר שלכם המציג אתכם ואת המוצר או השירות שלכם. שקדו תחילה על ניסוח ועיצוב דף נחיתה שחושף בפני הגולשים את התועלת שיש במוצר ובשירות שלכם, ובעיקר חשוב שדף הנחיתה יניע לפעולה.
3. שבצו קטע וידאו הממחיש באופן חזותי ובלתי אמצעי את התועלות והיתרונות הגלומים במוצר או בשירות שלכם. חשוב שהגולש יוכל להגיע אליכם במהירות, בקלות ובפשטות מעמוד הנחיתה.
4. חשוב שדף הנחיתה יהיה מותאם לשימוש במובייל. העמוד חייב אפוא להיות רספונסיבי, כלומר מתאים לשימוש בסלולאר. (חלק הולך וגדל- בעקביות ובהתמדה – של הגולשים באינטרנט עושים זאת רק ממכשירי הטלפונים הניידים שלהם!).
5. בשלבי החשיפה רצוי לשלב בין קידום אורגני לקידום ממומן. רצוי ומומלץ להפקיד את מלאכת הקמפיין הראשוני שלכם ברשת בידי אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים בתחום זה כדי ליצור עבורכם אופטימיזציה נכונה של מלות חיפוש ממוקדות ומותאמות לצרכי העסק שלכם.
6. פרסום בגוגל מהווה כיום תנאי הכרחי ( ולא אחת, תתפלאו, תנאי מספיק) להצלחה!
בהצלחה!