
פייסבוק צפויה להשיק מערכת פרסום חדשה בשם "אטלס". בכדי למשוך מפרסמים חדשים וגם לעזור למפרסמים הקיימים, החליטה הרשת לעזור לכולם לעמוד על כתפי ענקים ולהעביר אליה את כספי הפרסום בצורה יותר אפקטיבית עם רשת פרסום רספונסיבית וחכמה.
לפי הדיווחים, פייסבוק תעלה מדרגה עם רשת הפרסום שרכשה ממיקרוסופט בתחילת 2013, אטלס סולושיינס. הרשת החדשה צפויה להיות בעלת ממשק שיאפשר יצירת מודעות מותאמות טוב יותר לתצוגה בסוגי מכשירים שונים.
כיום, אמצעי הפרסום המרכזי להעלאת קמפיינים בתוך פייסבוק הוא ה-Power Editor, כלי הפרסום של פייסבוק ליצירת קמפיינים מפולחים לקהלי יעד.
עם היכולות של אטלס, המפרסמים יכולים לפנות לקהלי היעד בצורה אפקטיבית יותר מבלי לחשוש באיזה מסך יצפו במודעה. הקהל יכול לראות את המודעה במחשב הנייח ולאחר מכן לצפות בה, בהתאמה למסך, גם בסמארטפון ובטאבלט.
המהלך של פייסבוק מלבה את המערכה בשוק הפרסום מול גוגל, בעלת מערכת ה-DoubleClick המספקת שירותי פרסום באינטרנט.