האם הפרסום בגוגל משתלם עבורכם? כיצד להפיק ולנהל קמפיינים במנוע החיפוש גוגל שבאמת עובדים? מהן השיטות האפקטיביות לפרסום האתר שלכם בגוגל המאפשרות להגדיל את כמות הגולשים המבקרים באתר וליצור לידים איכותיים?
פרסום בגוגל המנוהל על ידי חברה מקצועית מאפשר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים בצורה ממוקדת ואפקטיבית, בלי להמתין זמן רב עד תוצאות הקידום האורגני במנוע החיפוש הפופולרי. מטרת הפרסום הממומן בגוגל (PPC) היא לייצר עבורכם לידים איכותיים, לשפר את יחס ההמרה, ליצור גידול משמעותי במספר הגולשים המבקרים באתר או בדף נחיתה ייעודי וכמובן להגדיל את המכירות וההכנסות שלכם.
תוצאות איכותיות בזמן קצר
יש שתי דרכים עיקריות לקידום האתר שלכם בגוגל:
- קידום אתרים אורגני – קידום אורגני נועד להציב את האתר שלכם במיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש, זהו הליך מורכב וממושך המחייב התמדה והשקעה גדולה יחסית.
- פרסום (PPC) בגוגל – בעזרת כלי הפרסום המתקדמים של גוגל תוכלו לחשוף את האתר או דף נחיתה במהירות לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש, ועבור כל הקלקה עליכם לשלם לגוגל.
מערכת הפרסום המתקדמת של גוגל נקראת Google Ads, חשוב לקשר אותה למערכת גוגל אנליטיקס כדי לנטר את תוצאות הקמפיין ולשפר אותו. באמצעות הפרסום האפקטיבי בגוגל תוכלו לייצר תנועה גדולה של לקוחות פוטנציאליים על ידי הצגת מודעות פרסום המפנות את הגולשים לאתר העסקי או לדף נחיתה שהקמתם עבור הקמפיין.
בשיטת ה-PPC עליכם לשלם עבור כל הקלקה, כאשר חשוב לציין כי מודעות הפרסום מופיעות בראש דף תוצאות החיפוש, מעל התוצאות האורגניות, כך אתם זוכים לחשיפה מקסימלית וללידים איכותיים.
בחירה נכונה של מילות המפתח
מחקר מילות מפתח מהווה חלק בלתי נפרד מניהול הקמפיין בגוגל, חשוב לבחור היטב את ביטויי המפתח כדי להגדיל את החשיפה למודעת הפרסום שלכם בגוגל. בחירת מילות המפתח אינה דבר של מה בכך, יש לכך השלכות משמעותיות על הצגת מודעת הפרסום שלכם ועל יחס ההמרה. יש מקרים בהם כדאי לחבור ביטוי מדויק, לדוגמה מסעדה טבעונית בתל אביב, אך במקרים אחרים כדי להשיג תוצאות טובות יותר אפשר לבחור ביטוי חלקי כמו מסעדה טבעונית.
חיזוק המותג
נוכחות מרשימה בגוגל מחזקת את המותג שלכם, לכן מעבר לרצון ליצור לידים ולהגביר את תנועת הגולשים לאתר או לדף נחיתה, עליכם לזכור כי הפרסום הממומן בגוגל מגביר את המודעות למותג שלכם. לא מעט גולשים יהפכו ללקוחות שלכם בעקבות החשיפה למודעת הפרסום, גם אם הם לא הקליקו על המודעה.
מיקום המודעות
מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לבחור מראש את מיקום המודעות, במקרים מסוימים כדאי לפרסם ברשת המדיה (GDN) ולא רק ברשת החיפוש, כך תיהנו מחשיפה עצומה לפרסום, לרוב בעלות נמוכה יותר לקליק.
רימרקטינג
כלי הרימרקטינג (שיווק מחדש) הוא אחד מערוצי השיווק האפקטיביים ביותר, הקמפיין שלכם יוצג בפני גולשים שביקרו באתר או נחשפו למותג שלכם. כך, הסיכוי שלכם למכור לגולש מוצר או שירות שאתם מציעים גבוה באופן משמעותי.
בנוסף, לצורך פרסום בגוגל בצורה אקטיבית ומוצלחת עליכם לנסח ולערוך את המודעה באופן מקצועי על מנת להשפיע על אחוז וכמות ההקלקות וכדי לשכנע את הגולשים לבקר באתר או בדף הנחיתה.