מה ללמוד כדי להיות בונה אתרים טוב?

אתה כאן: דף הבית  > בניית אתרים  > מה ללמוד כדי להיות בונה אתרים טוב?

היום, כשהמצב התעסוקתי לא תמיד ברור, והרבה מעדיפים לנסות לעבוד מהבית, גם אמהות עם ילדים קטנים שצריך לקחת מהגן, לקחת קורס בניית אתרים, יכול להוות פתרון מאוד טוב, למי שרוצה לעבוד מהבית ולהיות פרילאנס בעצמו, אפשר גם לעבוד בחברות, אבל צריך לבדוק את עניין השעות, בשל הטיפול בילדים. הרי אם לא תנסו לא תדעו, אז פשוט כך בלי חשש להתחיל ולבדוק באינטרנט במכללות השונות, ויש רשימה עניפה שלהן, מה לומדים אצלן בקורס בניית אתרים, ומה אפשר לקחת משם כדי לעזור להגשים חלום של בונה אתרים.

הבסיס – שפת התכנות של אתרי אינטרנט

ראשית כל, לומדים את שפת התכנות של בניית אתרי אינטרנט HTML זוהי שפה שחשובה בשבילה ידיעת השפה האנגלית גם כתיבה וגם קריאה. הפקודות ליצירת אלמנטים מסויימים או פעולות מסויימות, לרוב הן די בסיסיות כשמתחילים להיכנס לעניינים באופן הרבה יותר עמוק, נכנסים לשפות יותר מתקדמות HTML5 לימודי css שמאפשרים לבנות אתרים יותר דינאמיים, ניתנים יותר לשליטה בכל מרכיבי האתר, אם מדובר בטקסטים, הגדלות ושינויים הרבה יותר ממה שנותן ה HTML הרגיל, צבעי רקע, רקעים עם תבניות, בניית טבלאות, מסגרות וכו'.

גרפיקה – נושא חשוב

מאוד חשוב לראות שבחלק מנושאי קורס בניית אתרים ייגעו גם בנושא הגרפיקה, הרי לא טוב היות האתר לבדו רק עם טקסטים וללא תמונות יפות, צבעוניות שיכולות להעביר מסרים ולעורר דיונים, בשביל זה צריך ללמוד תוכנות גרפיות אחת מהן היא פוטושופ, זוהי תוכנה מדהימה לכל נושא עיבוד התמונה והאפקטים, ניתן באפשרותה גם לעבד טקסטים מיוחדים שנכתבים בפונט שאולי יהיה עדיף לכן שיופיע כתמונה. בקורס בניית אתרים צריך ללמוד איך אפשר לשלב את התמונה היפה שלמדנו ליצור בפוטושופ בתוך מסמך ה html שיצרנו, באילו פקודות נשתמש, נגדיר גדלים של תמונות, תמונות מתחלפות שקשורות יותר לכל נושא ה gifanimation שזה רצף של תמונות קטנות שיכולות ליצור מן סרטון נחמד.

פלאש – לא פחות חשוב

חשוב לראות שבתוך הקורס ילמדו גם את תוכנת הפלאש, זוהי תוכנה אינטראקטיבית מדהימה שמנפישה כל דבר כי היא בונה אותו בפריים אחר פריים, למשל איש הולך, או טקסט רץ, אפשר לבנות אותם בפלאש, לשמור את הקובץ ב swf שזהו הקובץ שפלאש בד"כ מייצר ובקורס בניית אתרים ילמדו אותכם איך להטמיע את אותו סרטון באתר האינטרנט שתיצרו, חשוב גם לבדוק חוץ משיעורי בית ותרגילים בכיתה, האם נותנים לבצע פרוייקט סיום קורס שבד"כ מסכם את כל מה שנלמד בקורס ובודק את הידע של הלומדים אותו, עד כמה הם הבינו את החומר ויהיו מסוגלים לבנות אתר אינטרנט לבדם ויוכלו להמשיך הלאה ולהתפתח ועד כמה אולי צריך לתת להם עוד שיעורי חיזוק. הכתבה באדיבות: מכללת סולו, קורסים בלימודי בניית אתרים ועיצוב גרפי | גוגל+ מכללת סולו

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *