קורס קידום אתרים – מה לומדים במסגרת הקורס

אתה כאן: דף הבית  > קידום אתרים  > קורס קידום אתרים – מה לומדים במסגרת הקורס

החל מסוף שנות התשעים, תחילת שנות האלפיים, צמח לו מקצוע חדש ומשמעותי בעולם האינטרנט, קידום אתרים שמו. מקצוע זה מכיל בתוכו את כל מה שקשור לפרסום ושיווק אתרי אינטרנט, בפרט במנוע החיפוש של גוגל, כשהמטרה היא להביא לחשיפה גדולה וממוקדת של האתר בקרב גולשי האינטרנט.

כמו כל מקצוע, הרי שבהתחלה הוא נוצר על לוח חלק, בלי הגדרות וקווים ברורים, אך עם השנים הוא התמקצע והפך להיות מקצוע "אקדמי", כלומר כזה שבשביל לעסוק בו בצורה מקצועית ורצינית, מוטב להירשם לקורס בנושא. כך החלו בתי ספר ומכללות בתחום האינטרנט, השיווק והתקשורת לקיים קורס קידום אתרים, קורס זה מיועד הן למי שרוצה לעסוק בתחום, כלומר להיות מקדמי אתרים מקצועיים והן לבעלי אתרים ובפרט בעלי עסקים, אשר רוצים לקדם את האתר שלהם בעצמם.

לצד קורסים אלו, אפשר למצוא מגוון של קורסים אונליין. הרעיון של קורס קידום אתרים אונליין הוא, שכל אחד יכול להירשם וללמוד את הנושא דרך המחשב, בזמנו החופשי, מכל מקום. קורסים אלו נועדו למי שאין לו זמן להירשם לקורס בבית ספר או מכללה, או שהקונספט של לימודים במסגרות כאלה פחות מדבר אליו. לימודים בבית הם הרבה יותר פשוטים, נוחים, זמינים ומהירים.

מה לומדים במסגרת קורס קידום אתרים

קידום אתרים מתחלק ל-3 בסיסיים עיקריים ועליהם גם נשענים קורסים בנושא. בגדול אפשר לומר שהבסיסיים הם תיאורטיים, מעשיים, וטכניים. אנחנו נציג את הבסיסיים האלה יותר לעומק בשביל שיהיה ניתן להבין, מה בדיוק לומדים במסגרת קורס קידום אתרים אונליין ופרונטאלי.

החלק התיאורטי של קידום אתרים מלמד מה זה בדיוק קידום אתרים, למה צריך אותו, למי הוא מיועד וכיצד הוא משתלב בעבודת הפרסום והשיווק של העסק. לא מעט מקדמי אתרים מגלים שבעלי עסקים מסתכלים על קידום אתרים כאח חורג של עולם השיווק. זאת בזמן שבעלי עסקים אחרים מודעים לעובדה שמדובר בגורם מאוד משמעותי וחשוב כיום בעולם הפרסום והשיווק, בוודאי כשמדובר באינטרנט. חלק זה נועד להסביר את החשיבות של התחום באופן רחב.

החלק הטכני של קידום אתרים, מתייחס לשני אלמנטים עיקריים. חלק אחד מתייחס לאופן בו צריך לבנות את האתר על מנת לבצע קידום נכון, הוא מתייחס לדברים שהמקדם עצמו לא בהכרח יתעסק בו אך יהיה קשור אליו ויהיה מעורב בו בעקיפין. מדובר על בניית כותרות, בניית עמודים, אתרי תמיכה ועוד. החלק השני מתייחס לעבודה מול הלקוח, החל מכתיבת תוכנית עבודה, המשך בכתיבת דוחות תקופתיים, בדיקת מגמות לאורך זמן ועוד. מדובר על עבודה טכנית מאוד, של כתיבת נתונים וניתוחם. אך זה חלק מהותי כי הוא מאפשר לראות האם הקידום מצליח או לא.

החלק המעשי, שעומד במרכז העבודה של מקדם אתרים מתייחס לנקודות כגון, מחקר מילים, קידום עמודים על פי ביטויים, כתיבת תיאור לעמודים, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, כתיבת מאמרים, העלאת תמונות לאתר ועוד. בחלק זה יתעסק מקדם האתרים במרבית עבודתו ולמעשה, כל שאר הדברים יכוונו לחלק זה.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *