
נוכחות ברשת היא אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק, שירות או חברה. אתר אינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל יוזמה עסקית או שיווקית ואנשים מבינים כי אי אפשר לוותר על הקמת אתר. אחת הטעויות הנפוצות ביותר מתרחשת כבר בשלב הראשון של תהליך הבנייה – ההנחה כי קידום אתרים הוא השלב הסופי של התהליך! אם לא משקיעים מחשבה בנושא, הדבר יכול להישמע הגיוני. בשלב הראשון נתכנן את האתר, לאחר מכן נבנה ונעצב אותו ולבסוף נשתמש בשיטות קידום אתרים כדי להשיג תוצאות גבוהות יותר במנועי החיפוש, אך לא כך הדבר! קידום אתרים צריך להיות השלב הראשון בכל צעד שקשור לאינטרנט. החל מתכנון האתר, דרך הבנייה, כתיבת הקוד ועד החלק המשלים של שימור תהליך הקידום.
במקרים רבים, בהם לא השתמשו בשירותי קידום אתרים החל מהשלב הראשון, יש צורך בבנייה מחדש של האתר כולו כדי ליישם טכנולוגיות של קידום במנועי חיפוש. תהליך הקידום הוא חלק בלתי נפרד מן האתר עצמו. יש להתאים את קוד האתר עבור דרישות מנועי החיפוש, יש לשנות את התוכן ואת הסגנון – יש לבנות אתר חדש. אם אתם עומדים חושבים על בניית אתר אינטרנט עבור העסק שלכם, הדבר החשוב ביותר יהיה להתייעץ עם מומחה קידום אורגני לעסקים. לאחר הייעוץ, וקביעת הקווים הכללים עבור האתר, תוכלו להמשיך את הבנייה בעצמכם ולחזור אל מומחה הקידום רק בשלב הסופי כדי להבטיח יישום מלא של הטכנולוגיה ותנועת גולשים איכותית אל האתר.
קידום אתרים הוא פרוצדורה מתמשכת. התהליך מתחיל ברגע ההחלטה על בניית אתר אינטרנט, נמשך במהלך הבנייה וכן לאחר שהאתר כבר באינטרנט. הרשת משתנה כל הזמן, וכך גם דרישות הגולשים ומנועי החיפוש. רק מומחה לקידום אתרים יכול לעדכן את האתר בצורה אפקטיבית ולהבטיח כי הדירוג הגבוה בתוצאות החיפוש ישמר גם לאורך זמן. זוהי טעות נוספת של הרבה בעלי אתרים: לאחר שהגעתם אל ראש דף התוצאות – אין זה מחייב כי תישארו שם!
ההמלצה הטובה ביותר שלנו היא להמשיך לתחזק את האתר ברמת הקידום, הקישורים, והתוכן.
וכמו כן מומלץ להתייעץ עם מומחים לקידום אתרים לאורך כל הדרך, וכך להבטיח תוצאות מרביות ומימוש הפוטנציאל של האתר ושל העסק.
- 4 טיפים בהתמודדות עם מתחרים
- מחקר מילים – לפני תהליך הקידום הכינו רשימה הכוללת את ביטוי המפתח שתרצו להתמקד בהם.
- תוכן – הגבירו את זמני הפרסום מהמתחרים שלכם, וכן הגבירו את איכות התכנים באתר.
- קישורים – בחנו היטב את קישורי המתחרים שלכם נסו לראות תמונה כוללת, וכך הגבירו את חוזק ואיכותם של הקישורים הנכנסים לאתר האינטרנט שלכם. השתמשו במקורות שונים ומגוונים.
- תחזוקה – בצעו תחזוקה לאתר האינטרנט פעמיים בחודש בשביל להראות לגוגל שאתרכם מתרענן על בסיס חודשי.
חשוב להדגיש שהמטרה שלנו היא להתעלות מהמתחרים שלנו, לכן עבדו ע"פ הכללים של גוגל.
והימנעו מקיצורי דרך מיותרים שעלולים רק להזיק לתהליכי הקידום.