איך מומלץ לקדם את העסק שלך?

אתה כאן: דף הבית  > קידום אתרים  > איך מומלץ לקדם את העסק שלך?

כל בעל עסק יודע, אם הוא רוצה לזכות בחשיפה ופרסום היום, עליו להיות נוכח באינטרנט. עליו לוודא שהעסק שלו זוכה לנוכחות, אחרת הוא לא יוכל למצות באופן אופטימאלי את היכולות שלו והוא לא יוכל לזכות בפרסום וחשיפה כפי שהוא רוצה ומצפה.

פרסום כזה, מאפשר לקבל חשיפה מירבית בקרב גולשים שמחפשים מוצרים ושירותים דומים לאלה שהעסק מוכר, וכך הם יכולים לפנות אליו בשביל לבצע הזמנות, בין אם זה אונליין ובין אם זה באופן פרונטאלי. זו הדרך הטובה ביותר היום לייצר לקוחות חדשים לעסק וכן לשמר לקוחות קיימים. לשם כך בעל העסק צריך לבנות אתר אינטרנט ולדאוג לקדם אותו בגוגל, מנוע החיפוש המוביל ברשת.

ישנם שני סוגים של קידום בגוגל, קידום אורגני וקידום ממומן. בעיקרון מוטב לשלב בין השניים ולא לפסוח על אף אופציה. אך מאחר ולא תמיד זה אפשרי, חשוב להכיר את שניהם ולדעת באיזו גישה נכון לנקוט, בהתאם ליכולות ולצרכים של העסק.

בחלק הבא של המאמר, נסביר מעט על קידום אורגני ועל קידום ממומן וכן מתי נכון להשתמש בכל אחת מן האופציות. כמו כן נציג אופציות נוספות כיצד ניתן לייצר נוכחות וחשיפה ברשת, גם לא דרך גוגל.

מה זה קידום אורגני ומה זה קידום ממומן, ומתי נכון לנקוט בכל אחד מהם?

קידום אורגני הוא קידום דרך מנוע החיפוש של גוגל. הוא נעשה על ידי עבודה על האתר וכן על ידי כללים שגוגל קובעת. בעיקרון, המטרה של גוגל הוא ליצור רלוונטיות לגולש ולאפשר לו למצוא דרך מנוע החיפוש אתרים שכוללים מידע בתחומים בהם הוא מחפש, מידע עדכני, רלוונטי ומתאים לצרכיו.

הקידום נעשה על ידי יצירת תכנים, החלפת קישורים עם אתרים אחרים, יצירת קישורים פנימיים ויצירת אתר מותאם על פי היררכיה נכונה, כותרות ותכנים מתאימים.

קידום ממומן, לעומת זאת, הוא קידום שנעשה בכסף, למעשה מדובר על רכישת מודעות בגוגל בהתאם לביטויים פופולאריים על ידי הגולשים. ככל שמשלמים יותר כך זוכים לזמן חשיפה גדול יותר. הוא נחשב פחות משפיע מבחינת איכות האתר וכן מבחינת החשיפה אליו.

קידום אורגני הוא קידום לטווח ארוך ולכן הוא מאוד חשוב. לעומת זאת, קידום ממומן הוא לרוב לטווח קצר, וכן עבור מי שרוצה לייצר חשיפה לצרכים מיידים (אירועים, מבצעים, הנחות וכדומה).

איך זוכים לחשיפה ברשת מחוץ לגוגל?

היום אנחנו יכולים לייצר חשיפה לעסק לא רק דרך גוגל. למשל, דרך רשתות חברתיות ובפרט דרך פייסבוק. אפשר לייצר עמוד עסקי, לקדם פוסטים בתשלום וכך אנחנו יוצרים חשיפה לעסק, מוצרים, שירותים, אירועים או כל דבר אחר.

אנחנו יכולים גם להשתמש ברשתות חברתיות פופולאריות אחרות לשם חשיפה. עם זאת, עדיין פרסום בגוגל נחשב לפרסום המשתלם ביותר.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *