למה אנשים משתפים תוכן?

אתה כאן: דף הבית  > רשתות חברתיות  > למה אנשים משתפים תוכן?

תוכן ויראלי. צירוף המילים שכל בעל עסק שואף אליו. תוכן ויראלי הוא כזה שהגולשים משתפים את אותו מרצונם החופשי ובשמחה. מה יכול להיות טוב מזה?

בכדי להגיע לתוצאה הנכספת של תוכן ויראלי כדאי להבין מה מניע גולשים לשתף תוכן. הניו-יורק טיימס ערך מחקר בנוגע לפסיכולוגיה של שיתוף והגיע לכמה מסקנות מעניינות:

לשתף כדי ליידע

כמעט מחצית מהנשאלים במחקר השיבו ששיתוף תוכן עוזר להם ליידע אנשים אחרים בנוגע למוצרים מעניינים או שהשיתוף עשוי לשנות את דעתם בנוגע לנושא מסוים.

מיצוב עצמי

68% מהנשאלים טענו שהם משתפים תוכן כדי שאנשים אחרים ידעו מיהם ומהן ההעדפות והדעות שלהם.

שיתוף כהערכה עצמית

שיתוף הוא לא רק כדי למצב את עצמך כלפי חוץ, אלא גם כלפי פנים: 69% מהנשאלים הצהירו שהם משתפים מידע כי זה גורם להם להרגיש מעורבים יותר בנעשה בעולם.

לשתף כדי לשמור על קשר

78% מהנשאלים הסכימו עם הקביעה שהם משתפים תוכן כדרך לשמור על קשר עם אנשים.

לשתף כדי לתמוך

84% מהנשאלים משתפים תוכן כדי לתמוך במטרות ונושאים שחשובים להם.

ליצור תוכן לשיתוף

עד עתה המוסכמה לגבי יצירת תוכן ויראלי היתה לעסוק תוכן מרגש או מצחיק כדי לעודד שיתוף. המחקר של הניו-יורק טיימס מציג מוטיבציות חשובות שהבנתן יכולות להוביל לתוכן אחר שנרצה לשתף, כזה המותאם למוטיבציות של הגולשים הייחודיים שלנו.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *