מיתוג עסקי בעידן האינטרנט

אתה כאן: דף הבית  > מיתוג עסקי  > מיתוג עסקי בעידן האינטרנט

כל משרד פרסום, וכל חברה כבר יודעים שעסק שבאמת רוצה להצליח חייב לעבור תהליך של מיתוג עסקי. להקים עסק זה לא הבעיה, לגרום לו להצליח ולהיצרב עמוק בתודעתו של הציבור אליו הוא פונה, זה התהליך המורכב. בעמוד זה ניגע בתחילתו של עניין המיתוג העסקי, ונסביר על חשיבותו, במיוחד בעידן האינטרנט.

מה זה בכלל מיתוג עסקי?

הידעתם שהמילה ג'קוזי היא בעצם שם של חברה שמייצרת אמבטיות חמות? חברה זו הצליחה כל כך בארצות הברית עד שנהפכה לשם נרדף לאמבטיות חמות. אותו הדבר גם עם סקוצ', הדבק הדו צדדי שכולנו מכירים ואוהבים, ואפילו פלאפון הישראלית, שבתחילת דרכה ייצגה את הטלפון הסלולרי. כל אלו הם תוצרים של מיתוג עסקי מעולה, שהצליח לזהות את שם החברה עם השוק בו היא פועלת. מיתוג עסקי בא לידי ביטוי בכל ההיבטים של החברה, הוא מייצג מסר אחיד המופיע בפלאיירים ובברושורים שלה, באתר האינטרנט, בעמוד הפייסבוק ואפילו בנייר המכתבים הרשמי של החברה. מיתוג מוצלח הוא כזה שמצליח לגרום ללקוחות של החברה לזהות אותה אפילו במבט ראשון, בין אם זה באמצעות הסמל שלה, הלוגו, השיר, או אפילו השם של המותג. כל משרד פרסום ידע לומר לכל עסק שכיום במיוחד, בעידן אינטרנטי מתפתח, המיתוג הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק של כל עסק.

כיצד משרד פרסום יכול לעזור במיתוג העסק?

על מנת למתג את העסק שלכם יש צורך במחקר שיווקי מקיף, בחשיבה רעיונאית מוצלחת, ובהבנה של הראש של הלקוח ושל השוק בו אתם פועלים. משרד פרסום מוצלח יכול לעזור לכם בכל שלב ושלב של בניית המותג, ולבצע תהליכי מיתוג עסקי בהתאמה לשוק ולאפשרויות המוצעות לכם כיום. על מנת לשמור על המותג שלכם, ולשדר אחידות, חשוב לשמור על פרופיל הגיוני ולא להתפזר לכל עבר. מעבר לבחירת המותג עצמו, משרד פרסום יכול לבחור עבורכם את המדיות השונות בו כל מיתוג עסקי שלא תבחרו בו יופיע וישפיע.

מותג אחד – מדיות מרובות

אנו חיים בעולם מודרני, אינטרנטי, בו הקצב מהיר, הלקוחות עצלנים, והמידע מציף את הרשת ללא הרף. אנו מוצפים בפרסומות, במותגים, במותגים למחצה ובהצעות שונות ומשונות לרכישת מוצרים ושירותים. מיתוג עסקי מוצלח לא ממהר לפרסם את עצמו בכל חור נידח ברשת האינטרנט, רק בשביל להגיד אני שם, אלא מתפרש על גבי הרשת בצורה מושכלת ומתוכננת מראש, במטרה לתפוס את דעת הקהל, למשוך את העין והעניין שלו, ולהישאר עמוק במוקד העניינים והחשיבה של השוק אליו הוא פונה. משרד פרסום טוב מכיר את המדיות השונות בהן ניתן וכדאי לפרסם כיום, ומכיר את שילוב המאמצים הנכון עבור המדיות הללו, בצורה שתחדור לשוק ולמודעות של קהל היעד בצורה הטובה ביותר מחד, ולא תבזבז אנרגיה מיותרת ומשאבים יקרים מאידך.

לסיכום – טיפים מעשיים

ראשית, אל תצאו לדרך עם העסק החדש שלכם לפני שסגרתם את הקו המיתוגי שלו. כאמור, חברת פרסום טובה שבונה אסטרטגיה בצורה איכותית ומושכלת יכולה לעזור לכם רבות בכך במידה והמשימה נראית גדולה עליכם. עליכם לבחור את הקו השיווקי, העיצובי, והמסר המרכזי אותו אתם מעבירים ללקוחות שלכם בכל צעד ובכל היבט של העסק. זכרו, ככל שתתמידו להציג אחידות בכלל היבטי העסק, כך המותג שלכם יראה ברור ונגיש יותר לעיני הציבור. לאחר שבחרתם את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורכם, עליכם לבחור את מסלול ההתקדמות השיווקי שלכם הנוגע למדיות בהן תפרסמו את עצמכם. השתדלו ליהנות מראייה ארוכת טווח ולא לירות לטווח קצר. בחרו לשנה או לשנתיים הקרובות את אפיקי ההתקדמות בהם אתם מעוניינים להתקדם, ואת המטרות הרצויות בכל אפיק שבחרתם. בחרו תחנות עצירה (נניח כל שלושה חודשים) בהם תבחנו את ההצלחה של המטרות שהצבתם לעצמכם.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *