content marketing – התוכן הוא המלך

אתה כאן: דף הבית  > כתיבת תוכן לאתרים  > content marketing – התוכן הוא המלך

הכלל הידוע באינטרנט הוא "התוכן הוא המלך". לכן, אחד הכללים הידועים והמוכרים ביותר בתחום של שיווק דיגיטלי הוא, להשתמש בכמה שיותר תוכן. יש כמובן הגדרות וכללים באיזה תוכן מותר להשתמש, כיצד יש לכתוב אותו והיכן יש לפרסם אותו, אך בסופו של דבר, בלי תוכן אי אפשר לשווק את עצמנו באינטרנט ולכן, על מנת להצליח להגיע לכמה שיותר אנשים, אנחנו חייבים להשתמש בכלי זה.

הרעיון של content marketing, מבוסס על כלל מאוד פשוט, אם אנחנו רוצים שאנשים יקנו את המוצר או את השירות שלנו, אנחנו צריכים לספק להם מידע רלוונטי, מעודכן ואמין על המוצר או השירות שלנו וכן עלינו. אם אנחנו לא נספק להם את זה, הם לא ידעו במה מדובר ולכן אין סיבה אמיתית שהם יעדיפו אותנו על פני אחרים.

content marketing, עומד בבסיס הרעיון של שיווק באינטרנט. נכון שבאופן עקרוני, אם אנחנו נכנסים לגוגל או למקומות אחרים, אנחנו יכולים לראות לא מעט אלמנטים של שיווק ופרסום שלא מבוסס תוכן, אך אנחנו יכולים להיות בטוחים, שזה רק מסלול אחד, והחברה אשר עומדת מאחורי אותו פרסום ושיווק, משתמשת גם במסלול של שיווק באמצעות תוכן.

לפני שנסביר כיצד מסלול זה עובד ומה הכללים שלו, חשוב לומר, האינטרנט הוא בסופו של דבר זירת מידע,. נכון שיש לו עוד שורה ארוכה של משמעויות ומטרות, אך אם נשים לב, אנחנו נכנסים לאינטרנט ובראש ובראשונה בשביל לקבל מידע. לכן זה אך טבעי, שכל הרעיון של שיווק ופרסום יהיה מבוסס על תוכן ולא רק על אמצעים אחרים.

כיצד עובד content marketing ומה הכללים שלו?

הרעיון של שיווק באמצעות תוכן עובד באופן הבא. אנחנו אמורים לכתוב תכנים לאתר או לעמוד שלנו ברשתות חברתיות, וכן אנחנו אמורים להפיץ תוכן באתרים שמיועדים לכך. אלה יכולים להיות מגזינים מקצועיים, בלוגים, פורומים, וכל מקום אחר בו אנחנו יכולים להשתמש לצורך כך.

כמו שציינו, יש כללים מסוימים לשיווק באמצעות תוכן. הכללים הם, בין היתר, התוכן חייב להיות רלוונטי לגולש, הוא חייב להיות מעודכן וחדשני, חייב להיות אמין וכן הוא צריך להיות מקצועי. בעבר היה נהוג לכתוב תכנים בשביל למלא מקום באינטרנט. עם הזמן, גוגל וכן גורמים אחרים החלו להעניש מי שפרסם תוכן שכזה, בטענה מאוד ברורה שמדובר בתכנים שאינם רלוונטיים לגולש ולא מספקים לו שום כלי אמיתי בו הוא יכול להשתמש.

מאחר והמטרה, גם בכל מה שקשור לשיווק באמצעות תוכן, לספק מידע אמיתי ואמין לגולש, הרי שגם תכנים שמיועדים לשיווק אמורים להיות כאלה. אין היגיון להציע לגולשים מידע שכולו תוכן שיווקי ללא שום מידע אמיתי בו הם יכולים לעשות שימוש. הגולש הרי יעבור על פני תוכן זה ויחפש תוכן הרבה יותר משמעותי עבורו.

סגור תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *